Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er SuitZoo.dk oppe at køre! Giv noget feedback!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Aminoer!

 Sikke en fremragende dag! Solen skinner, vejrudsigten ser god ud de kommende dage, og SuitZoo.dk er endelig op at køre! Så ved man at det er forår!

 Webshoppen er lavet i samarbejde med Peter Skouhus og 1902software. FrederikF og Smartclipper har hjulpet med billeder.Siden er hostet af Magentohotel, som må siges at give en fremragende support!

 Der mangler dog stadig den sidste finpudsning. Jeg har personligt idéer, men jeg vil også være RIGTIG glad hvis I gider give feedback!

 Tips til feedback:

 Siden er lavet specielt med henblik på de 16-25 årige. Rammer den målgruppen?

 

 Hvordan er købsflowet?

 INFO VEDRØRENDE DE SOCIALE MEDIER PÅ SUIZOO:

 De er pt. ikke aktive! Facebook linker således til 1902 og IKKE Suitzoo!

 INFO VEDRØRENDE TLF:

 Den virker men menuer osv. er ikke sat op!

 Hav en fortsat god dag!

Mvh.

Mikkel Hjarnaa.

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn side, men tror ikke på ideen ...

Det er fint nok at kunne vælge mellem alle mulighederne for design, men når man så kommer til at tage mål, det er sku ikke sådan ligetil - der ville jeg til enhver tid foretrække en fysisk butik. Tror heller ikke en på 20 vil kunne få taget de mål så godt at det vil blive perfekt.

Jeg er i sin tid uddannet i en tøjbutik, og der er jo en grund til at man står 2 år i lære, man lære ikke bare lige at tage det helt rigtige mål på en ½ timer via nettet.

men held og lykke med siden - man kan jo håbe at jeg tager fejl

Peter

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden ser som sådan fin nok ud.

Men når siden skal forhandle jakkesæt, så er layoutet HELT forkert.

- Personen der har lavet dit layout har siddet og kigget for meget efter andre hjemmesiders design. Og lavet et ud fra det, uden at tage højde for hvad siden formidler.

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Siden er rigtig flot. Grafisk indbydende og jeg er sikker på, at den vil konvertere godt. Kunne man ikke formulere beskrivelsen af suitet bedre, så de ikke beskrives som 50, 80 og 120? Jeg tænker på forsiden, under banneret til venstre.
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem siger det Bati? Er der en standard man skal gå ud fra, når det er jakkesæt man sælger?

Lige præcis pga de 2 ovenstående kritik Mikkel, så syntes jeg du skal kæmpe igennem, make it big and prove 'em wrong! :-)

Syntes det er cool med nyt - ja der kan være mange som vil afvige pga. de ikke har styr på deres mål (det har jeg fx heller ikke), men så kan i køre noget youtube vids og/eller howto måle sig korrekt, på dansk... Merge det så sammen med jeres site, forklar kunderne at uden fysisk butik så....+++ positive ting (fx billigere) i tilbyder.. Desuden har man ikke styr på hvad metervare er, det forklare i fint nok i jeres Spørgsmål, men hvorfor ikke gøre sådan så når man markere over "metervare", som er lidt highlighted end resten af teksten, så dukker der tooltip op som forklare..? :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mangler lidt hjælp til hvordan måler man tøj , der er slet ikke skrevet på siden, højde ben hvor det fra , hvor måler man vis skal måle liv rundt , der mangler mange informationer på siden .

kontakt formular klar fordel det kommer på siden , derved lettere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra københavn
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Mortensen:

Pæn side, men tror ikke på ideen ...

Det er fint nok at kunne vælge mellem alle mulighederne for design, men når man så kommer til at tage mål, det er sku ikke sådan ligetil - der ville jeg til enhver tid foretrække en fysisk butik. Tror heller ikke en på 20 vil kunne få taget de mål så godt at det vil blive perfekt.

Jeg er i sin tid uddannet i en tøjbutik, og der er jo en grund til at man står 2 år i lære, man lære ikke bare lige at tage det helt rigtige mål på en ½ timer via nettet.

men held og lykke med siden - man kan jo håbe at jeg tager fejl

Peter

Jeg er enig.

Gik faktisk igang med at lave et køb fordi jeg sytnes det var så fantastisk smart at jeg selv kunne vælge alt. Da jeg kom til siden hvor der skulle tages mål lukkede jeg siden ned, og glemte alt om det jakkesæt jeg egentlig havde besluttet mig for at købe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er min egen mening.

- Og helt ærligt, man forbinder jo ikke den side med en hjemmeside der handler med jakkesæt.

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 Super fed idé, skide simpelt og lækkert stof, går ud fra at det er Merino stof, siden det hedder 180, 150 osv.  Ved ikke om det kun er på min pc, men når jeg trykker næste nede i bunden, skal jeg selv køre op i toppen på den næste side(kører firefox). Men det jo et mindre problem.

 Jeg vil helt sikkert komme tilbage på den side og bestille et sæt..

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak for Jeres positive kritik alle sammen! Smile

 

 Vi skal have nye billeder til vores måle-sektion. Det har vi skulle have haft et stykke tid nu; det trækker bare lidt ud. Jeg har nemlig helt enig i at det kan være lidt forvirrende som det er nu med de forskellige billeder. Teksterne skal også optimeres.

 

 Det er nu ikke mine designere men mig selv, som har insisteret på designet. Når du nævner layoutet Bati, går jeg ud fra du mener det ”business-miljø” man ofte karakteriserer jakkesæt med. At jeg har gjort det diametralt modsatte og givet hele miljøet et friskt pust med pangfarver er gjort for:

  1. at fange min målgruppe
  2. at bryde konventionerne. Fordi det er sjovt.

 

 Azzyh: Fremragende idé med hjælpetekst! Det vil jeg 100 % kigge nærmere på

 

 Kom gerne med mere feedback. Det er vildt fedt at læse jeres gode idéer! Fortsat god søndag.

 

Mvh.

 

Mikkel

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)