Ok lad mig uddybe.. |
jeg har i hvert fald tilmeldt min stripper side , jeg tror også alle de social medier kommer på siden så det er bare vente det bliver super godt for rom blev ikke bygget på en dag
Ok lad mig uddybe.. |
jeg har i hvert fald tilmeldt min stripper side , jeg tror også alle de social medier kommer på siden så det er bare vente det bliver super godt for rom blev ikke bygget på en dag |
Hej Held og lykke med. Jeg vil nu sige at det måske er en fordel at du har opbygget det lidt anderledes end de fleste andre kataloger, men du er desværre nok lidt for ærlig om hvorfor du har lavet det. Jeg har tilmeldt vores eget Love2link katalog, og også oprettet dit site på Love2link, da love2link netop skal hjælpe med at finde steder hvor man kan markedsføre ens egen hjemmeside. |
Jo det kan jeg faktisk godt - den ser mere livlig ud, da der er lidt andre farver og font. Desuden er der anvendt et andet stylesheet.. Næ, det skrev jeg lidt for hurtigt kan jeg se på det hele - det er fuldstændig samme stylesheet. (Jeg ved godt jeg kunne have slettet det med backspace eller delete, men det er sjovere at se en udvikling i svaret). Til gengæld er skrifttypen på stop-nu.dk i 'verdana,geneva' - jeg ville nok, så du slipper for at skulle definere en ny tekstfont hver gang du skal skrive, definere den i dit stylesheet (Udseende > Editor), hvor du definerer en standardfont. Og ja, det var nok lidt hårdt - men du spurgte efter kommentarer, og det ville jo være kedeligt hvis alle bare skrev det var fint, når det måske egentlig ikke var det. ;) Held og lykke med det - jeg ser lige på tilmelding af min side (hvis jeg da er velkommen efter sådan en svaber). |
Hej tak for opbakningen. Det er super og tak til Love2link for at linke. Jeg ved det kræver nogle opdatering og noget makeover.. Har altid lært med ærlighed kommer man længst, men hvad tænker du på Cicoor? er det mht. at det skal bruges til SEO? eller hvordan? Jeg vil gå igennem de ansøgninger her i løbet af i dag og godkende dem der overholder kravene. Men tak for ansøgningerne :) |
Lige præcis, ikke en grund til at slette noget, da det jo er en dialog.. Jo det har du ret i, bedre at tilføje det i CSS'en end tilføje det i "koden"... Synes det er godt at få noget at arbejde med, for det er sådan noget jeg har set mig blind på, og derefter efter spørg kriktik/ros, selvfølgelig er ros altid det bedste at høre, men siden vil jo ikke blive bedre end den er, hvis ikke der nogen der påpeger problemerne... Alle er velkommen til tilføje deres link, jeg vil ikke garanetere alle bliver godkendt. Og hvis dit ikke gør så er det ikke fordi du har kommet med kritik, for det er perfekt. Og jeg vil nok tillade mig at skrive herinde eller måske direkte til dig, efter mine rettelser, og høre om du har nogle ideer :D hvis det okay..
|
Love2link er bygget på et standard link katalogscript fra Hubdir, hvilket naturligvis gør det nemt for Google at spotte at dette er et linkkatalog. Dog håber jeg at vores indhold er så specielt at det går alligevel. |
Hej, Vil bare lige sige at jeg har opdateret siden lidt, så hvis i har lyst så kig forbi, og giv en kommentar til hvad i synes om den nu(den stadigvæk ikke helt færdig) og evt. gå ind og tilføj et link.. det er www.seokatalog.dk pft. god weekend |
Hej med jer, Da emnet i tråden nu er ved at skifte spor fra feedback til "jeg har tilmeldt min hjemmeside" og "tak for det", låser vi tråden. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn