Nyetableret virksomhed søger feedback..
Tilmeldt 2. Apr 12
Hej
Vi er nu blevet færdig med vores hjemmeside - www.fitnessresultat.dk Vi søger feedback fra personer med erfaring.
Hvad mener I om den? Hvad er godt? Hvad er mindre godt? Hvad skal vi forbedre? Gode råd
På forhånd tak! Lasse Fitnessresultat.dk
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Hej Lasse.
Det er et rigtig flot website I har fået op at køre. Jeg har lagt mærke til at nogle af reklamerne ikke er helt skarpe og det synes jeg er synd, da de fleste elementer på sitet er utrolig skarpe.
F.eks. reklamen for jeres webshop virker utrolig uskarp.
- Håber du kunne bruge lidt af det, pøj pøj med projektet
Svar
Tilmeldt 2. Apr 12
Tak for feedback :-) Det er lige det med at finde de rigtige pixels ;-) Det skal selvfølgelig gøres bedre!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
27-04-2012 kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Rigtig flot hjemmeside!
MEN.
Logoet skal skiftes.
De der 2 bokse med WEBSHOP og FACEBOOK skal fjernes.
Drop skyggen på overskriften i de forskellige indlæg .
Få skrevet noget mere om firmaet i bunden, og noget kontaktinformationer. Så det ikke bare er en tom sort bjælke.
Og så har du faktisk en ret flot hjemmeside.
- Jeg vil gerne tilbyde at lave et par logo oplæg, hvis det har interesse? (Skriv en privatbesked med din mailadresse)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
27-04-2012 kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Og teksten i headeren (Home, Artikler, Teori, Motivation, Fit eller fedt, Presse, Webshop)
- Dem må du godt forstørre lidt, så kan de også komme til at fylde hele headeren, i stedet for kun lige venstre side.
Svar
Tilmeldt 2. Apr 12
Tak for den super gode respons :-) Sætter pris på at der er folk herinde der vil hjælpe andre!
Vh.
Lasse
Svar