Ja altså jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte.. Skal igang med min webshop..
HVOR JEG SØGER NYE TALENTER INDENFOR DANSK DESIGN! BEKLÆDNING THAT IS! SÅ GIV LYD HVIS DET ER ;)
... Men jeg tænker på.. Vil helst have varerne i kommision for ikke at brænde inde med en masse. Hvordan gør jeg det i praksis? Jeg skal jo gerne kunne stå inde for det dvs. se tøjet / sende det selv. Noget andet er, hvilke procentsatser er realistiske? Hvad skal jeg have og hvad skal min leverandør/designer?
Aaaaaachhh jeg ved det ikke.. Har millioner af (dumme!) spørgsmål så jeg håber nogen vil være behjælpelige..
Sidst jeg snakkede med Stine var hun ikke den store bruger af mail. Men det er ved at være et par måneder siden. Hun har ikke noget imod at du ringer. Spørg om hun har tid til at hjælpe eller om der er et tidspunkt der passer hende bedre. Hun har lidt nogle sjove åbningstider så prøv igen hvis hun ikke griber knoglen.
Kender godt det der med at skulle ringe til nogen man ikke kender. Det er heller ikke min favorit.
Hvis hun har åben i morgen tidling når jeg er i Randers skal jeg nok forberede hende på at du ringer.