Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af bomuld

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Hej alle samme jeg vil gerne lave mit eget tøjmærke, som skal bestå hovedsageligt af poloer. Og jeg er lidt i tvivl om hvilket slag bomuld jeg skal vælge. Jeg vil gerne have at det er 100% bomuld, og det skal være en af de lidt stivere slags, så den ikke kommer helt ud af form. - jeg ved godt at det også har noget at gøre med hvilken fasong den er syet i.

Men håber der er nogle der kan hjælpe mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Hvis jeg var dig ville jeg source på nogle forskellige kvaliteter og mærke mig frem til den mest egnet. Eller find en færdig polo som er alla dit design og tá et klip af den og source på det ;)
Held og lykke
www.pajpattern.dk

Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Pia Alstrup!

Problemet er at jeg ikke ved hvor jeg skal begynde. Jeg ved ikke rigtigt noget om forskellige former for bomuld, og kan ikke finde i de poloer som jeg har hvilket slags bomuld der er brugt til dem. :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Der findes vævet og strikket bomuld, polo er lavet i strikket. Og vægt angiver tykkelsen.
Måske det kan hjælpe?
Har du en producent kan de måske source for dig og du kan få sent prøver til godkendelse.
Bedste hilsner
www.pajpattern.dk

Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det Pia, det er da en start på vejen. :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler nogle til at source kan vi anbefale www.sourcinghouse.com
De må ku hjælpe din på vej :)

Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det var da et rart tip, dem har har jeg aldrig hørt om før men vil da prøve at undersøge det.

Mange tak:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig videre, hvis du stadig har brug for det. 

Ang. kvaliteten, så vil jeg anbefale du går ud og finder nogle lækre poloer på marked og ser på vaske mærket hvilke kompositopn de har. f.eks. 100% cotton.

Jeg vil også gerne hjælpe med at finde en producent, send mig PM m farver og min stk pr. farve.

bedste hilsner Pia

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal være "toppen-af-poppen" så er der kun en vej; Egyptisk bomuld :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi lever af at sælge tøj og tryk på tøj herunder også polo t-shirts. Så vi har stor erfaring med kvaliteter og produktionsmuligheder.

Vi vil på ingen måde være den rigtige producent for dig som du har beskrevet opgaven, men hvis du går ind på vores hjemmeside www.xpresstryk.dk og skriver en mail via [kontakt mig] funktionen og skriver den er til Brian, så vil jeg meget gerne tage kontakt til dig og hjælpe dig videre både med kvaliteter og på hvilke måder du kan gribe det an på / hvem der er gode at få det produceret igennem.

Det er naturligvis ikke noget du skal betale for, da vi som sagt ikke er de bedste lige på det område, men derfor vil jeg/vi alligevel meget gerne prøve at hjælpe dig videre.

Forøvrigt så vil jeg påstå at verdens bedste bomuld er Pimo bomuld.

Med venlig hilsen

Brian / Xpress Tryk ApS

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)