Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grinern.dk - Din hverdags griner!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er min mindre lille skole projekt (Grinern.dk) kommet online! Derfor ville jeg naturligvis lige vise jer det også :)

Projekt Grinern.dk er lavet til at skulle være en online kvalitets flash spil side, som indeholder kategori indelte spil med billeder af ALLE spil som der vil blive tilføjet, lige pt. er der en 40 spil og der vil dagligt blive tilføjet min. 1. Meningen med projektet var at skulle skabe en ny og bedre flash spil side hvor jeg henviser til de kvalitets spil som ligger rundt omkring på nettet!

Som lidt facts er det noget jeg skal op og forsvare her på torsdag, siden er programmeret i ASP.NET/C#, og skulle gerne være yderst søgemaskine optimeret.

Men som sagt kan jeg altid bruge noget feedback på mulige ting jeg mangler eller fejl som i lige kan spotte.

Ellers er siden altid online hvis i lige trænger til at spille et sjovt spil ;)

Grinern.dk - din flash spil portal!

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Så må jeg vist også hellere sætte et link med mit gamle viral skole projekt grinersviner.dk

 

 

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe! :)

Ja den er også grinern, godt fundet på med blandingen af flash og lyd, du/i må godt nok have indtalt mange forskellige lyde da :P

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 10. Jun 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Daniel

 

Tillykke med den nye side :)

 

Hvis det frister så kan jeg tilbyde et linkbytte med www.humorfreak.dk?

 

Jonas

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-05-2007 23:27:59
Forfatter: Reeh
Hej Daniel


Tillykke med den nye side :)


Hvis det frister så kan jeg tilbyde et linkbytte med www.humorfreak.dk?


Jonas



Hehe, verden er sgu lille. Jeg har faktisk i sin tid rentegnet dit logo...
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den nye side :)



Hvis det frister så kan jeg tilbyde et linkbytte med www.humorfreak.dk?



Tak! :)

Og jo det er jeg klart frisk på, jo flere link referencer jo bedre, og jeg linker direkte så det er ekstra godt søgemaskine mæssigt ;)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 10. Jun 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder jo perfekt :)

 

Jeg smider dit link op i løbet af dagen.

 

Jonas

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Kanon!

Skriver du bare Grinern.dk eller hvordan plejer du at håndtere dine links så de seomæssigt også bliver gode.

Og samme mht. til humorfreak, hvordan skal linke være, og skal det være direkt link til forsiden?

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)