Send mig lige en PM med din e-mail, så kan vi lige snakke :) |
Alle interesserede kan eventuelt tilføje mig på Skype.
Så kan jeg hurtigt svare på spørgsmål og sende stats og dokumenter.
Username: Vidicool
Send mig lige en PM med din e-mail, så kan vi lige snakke :) |
Alle interesserede kan eventuelt tilføje mig på Skype. Så kan jeg hurtigt svare på spørgsmål og sende stats og dokumenter. Username: Vidicool
|
Hej Jeg har dog ikke skype, men vil rigtig gerne hører mere om statistik og omsætning, samt hvad din priside er :) /Mikkel |
Hej Mikkel Det kan vi sagtens aftale. Send en PM med din e-mail og jeg vil kontakte dig :) |
Hej Dolche, Jeg synes at det lyder spændende, og sammentiedigt som en "butik" man kan overskue! Har du mulighed for at sende lidt flere informationer omkring siden, gerne følgende: Salgstal, ( antal gennemførte salg) Omsætnings tal, Pris, ( jeg ved du har sat 25.000 men er du til at handle med?) Ellers andre relevante oplysninger som du mener kunne være nyttige Med venlig hilsen Eia |
Det kan jeg sagtens. Har du mulighed for at sende mig en pm privat besked med din e-mail ? Ønsker ikke bud under min mindstepris :)
For at lige informere alle, så er det første bud modtaget på 25. I må meget gerne byde herinde, så folk kan følge med. Sælger shoppen når jeg hørt fra alle med interesse. Og Helst indenfor næste uge.
|
Så er det snart tid til at finde en vinder af shoppen :) |
Send gerne info på mecci@live.dk |
Hej Dolce. Hvad vil disse tal sige? Er det pr. måned, siden starten eller hvad? Hvor stor en del kommer fra Google organiske søgninger? I har filtreret egen trafik fra? Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer