Jeg ville lige høre, om i kan afsætte tid til at kigge på min side http://babyjungle.dk og give feedback.
Jeg er selv klar over flere ting, der skal optimeres eller ændres, men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger om design, brugervenlighed og ellers alt muligt andet i kan komme med:-)
På forhånd mange TAK:-)
www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!
Der lidt for meget white-space i midten af toppen.
- Fjern evt. De Twitter og Facebook ikoner, og ryk den "velkommen-bar" ned så den er lige over den store header-menuen. (Ps. KONTAKT optræder to gange)
Andet indtryk, ikke helt dårligt lavet, faktisk ret fedt
tredje indtryk, altid lidt der kan forbedres
Enig, Mht det at Facebook, og twitter ikonet skiller sig for meget ud, det ser lidt rodet ud og man ved ikke hvad det er og vil hellere ikke bruge tid på at finde ud af det.
Jeg synes helt klart i skal tage det med prisgaranti helt øverst i en stor boks. Det fanger ivertfald sådan een som mig, Det betyder vel at hvis jeg finder et billigere produkt et andet sted i Danmark så får jeg det til samme pris.
Flot side du har fået lavet. Det første jeg lagde mærke til var at du/i bruger rigtig mange billeder på forsiden, men ikke meget tekst. Jeg kan finde tekst i footeren, velkomsteksten under banneret og i højre side under Indkøbskurv og Søg produkter. Det vil måske være svært for Google at læse siden optimalt.
Jeg kan godt lide de forskellige farver i menuerne (på nær den grønne, den skær lidt i øjnene) men igen er det billeder i stedet for tekst; man kan lave samme effekt i CSS, hvor man så bruger tekst i stedet.
Fedt lille slideshow i midten af siden, men det kunne være endnu bedre hvis man kunne klikke på produkterne der popper frem på skærmen.
Alt i alt synes jeg at farvevalget og layoutet er godt lavet. Jeg tror det appellerer fint til din målgruppe, men jeg ville nok arbejde lidt på alle de mange billeder.
Jeg kan ikke lige tænke på hvilken farve den grønne (og for den sags skyld også den gule) skal skiftes ud med, det skal man sidde og rode med før man kan bestemme sig :-)