Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Babyjungle.dk - giver du feedback?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg ville lige høre, om i kan afsætte tid til at kigge på min side http://babyjungle.dk og give feedback.

Jeg er selv klar over flere ting, der skal optimeres eller ændres, men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger om design, brugervenlighed og ellers alt muligt andet i kan komme med:-)

På forhånd mange TAK:-)

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside.

Der lidt for meget white-space i midten af toppen.

- Fjern evt. De Twitter og Facebook ikoner, og ryk den "velkommen-bar" ned så den er lige over den store header-menuen. (Ps. KONTAKT optræder to gange)

(Hurtigt eksempel: http://tinypic.com/view.php?pic=28bcg9y&s=6 )

Den grønne farve du har valgt at bruge, er en farve man helst skal holde sig væk fra når det gælder hjemmesider og efter min mening ALT.

- Den skærer i øjnene, og på hvid baggrund er tekst i den farve svær at læse og hvid tekst på den grønne farve er også svær at læse.

De to puzlespil brikker du har brugt til Twitter og Facebook ikoner, fungerer heller ikke rigtigt efter min mening, og skiller sig for meget ud.

Fra København K.
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Første indtryk, endnu en babytøj side

Andet indtryk, ikke helt dårligt lavet, faktisk ret fedt

tredje indtryk, altid lidt der kan forbedres

Enig, Mht det at Facebook, og twitter ikonet skiller sig for meget ud, det ser lidt rodet ud og man ved ikke hvad det er og vil hellere ikke bruge tid på at finde ud af det.

Jeg synes helt klart i skal tage det med prisgaranti helt øverst i en stor boks. Det fanger ivertfald sådan een som mig, Det betyder vel at hvis jeg finder et billigere produkt et andet sted i Danmark så får jeg det til samme pris.

Så er der jo bare de udenlandske sider

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martina,

Flot side du har fået lavet. Det første jeg lagde mærke til var at du/i bruger rigtig mange billeder på forsiden, men ikke meget tekst. Jeg kan finde tekst i footeren, velkomsteksten under banneret og i højre side under Indkøbskurv og Søg produkter. Det vil måske være svært for Google at læse siden optimalt.

Jeg kan godt lide de forskellige farver i menuerne (på nær den grønne, den skær lidt i øjnene) men igen er det billeder i stedet for tekst; man kan lave samme effekt i CSS, hvor man så bruger tekst i stedet.

Fedt lille slideshow i midten af siden, men det kunne være endnu bedre hvis man kunne klikke på produkterne der popper frem på skærmen.

Alt i alt synes jeg at farvevalget og layoutet er godt lavet. Jeg tror det appellerer fint til din målgruppe, men jeg ville nok arbejde lidt på alle de mange billeder.

Mvh

Charlie

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ok webshop Big Smile

husk titler og tags til billederne derved kan de findes i google billedet søgning

social kan jeg slet ikke se på siden det betyder mere i google nu så husk især google plus og facebook likes er også en fordel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Bati,

Bati:
Den grønne farve du har valgt at bruge, er en farve man helst skal holde sig væk

Kan godt forstå hvad du mener, men vi manglede bare brændende en farve mere- så det er blevet den grønne- har du forslag til en anden farve?

Bati:
De to puzlespil brikker du har brugt til Twitter og Facebook ikoner, fungerer heller ikke

Puzles elsker jeg- dem er jeg vild med, og de funker godt for babyer/børn, så tænkte jeg, at de passede ind!!!

Men tak for din tid jeg tager det hele til overvejelse:-)

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Stian!!!

Stian Haanes:
Første indtryk, endnu en babytøj side

Det er noget overblæret vrøvl at sige:-) Der er mange baby/børnewebshops, so what?

Jeg kommentere heller ikke på alle dem, der driver mobil tilbehør, mobiltlf mm. dem er der også rigtig mange af!

Men tak for din næsten ros:)))

Stian Haanes:
Andet indtryk, ikke helt dårligt lavet, faktisk ret fedt

Brikkerne er jeg vild med, men kunne overveje at kigge på en anden form....

Tak:-)

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du komme med eksampel på følgende her Mikael?

Mikael christiansen:
husk titler og tags til billederne derved kan de findes i google billedet søgning

Alt det socialt er på siden, FB er da på og vi arbejder på, at man kan godt sætte LIKES under hver produkt faktisk.

Tak:-)

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlie,

Charlie Johansen:
Det vil måske være svært for Google at læse siden optimalt.

Hvordan skulle så helst se ud, hvis jeg kan tillade mig at spørge? Jeg ved det virkelig ikke...

Kan godt se meningen med potentiel visning af produkterne, når man klikker på billederne i slideshow.

Mange tak for din tid:)

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal passe på med det med at man godt kan lide en ting, så derfor skal den med.

- Se hjemmesiden som en helhed, de 2 ikoner der skiller sig rigtig meget ud.

Jeg har lavet de 2 ikoner her til dig, i samme farve som bjælken.

http://tinypic.com/view.php?pic=15cmyk4&s=6

Jeg kan ikke lige tænke på hvilken farve den grønne (og for den sags skyld også den gule) skal skiftes ud med, det skal man sidde og rode med før man kan bestemme sig :-)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)