Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes du om mit logo?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Krogslund Jensen:

Hej TT. Mange tak for din respons. Jeg kan godt se hvad du mener med at et logo skal være virksomhedens grafiske udtryk udadtil. Dog mener jeg også bare at det er blevet mere og mere udbredt at virksomhedens logo blot er tekst helt enkelt og ikke behøver at være være en større grafisk rejse med en masse detaljer og farver. Jeg tænker f.eks. på logoer som: Facebook, Google, Fona, Kodak, Nokia, Føtex, Bilka osv.

- Hvad tænker du omkring dette?

Hej Jonas.

Jamen, det kan jeg sagtens følge dig i. Jeg tror såmænd heller ikke, at et helt simpelt "tekstlogo" vil forhindre en virksomhed i succes, hvis denne leverer varen (læs: tilfredsstiller de potentielle kunder). Men hvis du vælger et tekstlogo, så bare sørg for, at du i det mindste finder en rigtig cool font med personlighed. Personligt foretrækker jeg et logo med et mere grafisk udtryk, men jeg er skam ikke i tvivl om, at mindre kan gøre det.

Det er en smags-/temperamentssag! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil nok sige nummer 2 da det er mere unikt.. Dog er det svært at tage ud af en sammenhæng for 1 ser også ganske fin ud.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle synspunkter det varmer at folk tager sig tid til at hjælpe Smile

- Hvis der er flere som ligger inde med lidt feedback er de meget velkommen Geeked

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)