Hej TT. Mange tak for din respons. Jeg kan godt se hvad du mener med at et logo skal være virksomhedens grafiske udtryk udadtil. Dog mener jeg også bare at det er blevet mere og mere udbredt at virksomhedens logo blot er tekst helt enkelt og ikke behøver at være være en større grafisk rejse med en masse detaljer og farver. Jeg tænker f.eks. på logoer som: Facebook, Google, Fona, Kodak, Nokia, Føtex, Bilka osv.
- Hvad tænker du omkring dette?
Hej Jonas.
Jamen, det kan jeg sagtens følge dig i. Jeg tror såmænd heller ikke, at et helt simpelt "tekstlogo" vil forhindre en virksomhed i succes, hvis denne leverer varen (læs: tilfredsstiller de potentielle kunder). Men hvis du vælger et tekstlogo, så bare sørg for, at du i det mindste finder en rigtig cool font med personlighed. Personligt foretrækker jeg et logo med et mere grafisk udtryk, men jeg er skam ikke i tvivl om, at mindre kan gøre det.
Det er en smags-/temperamentssag! :-)
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.