Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknologi nyheds skribenter - Hvad er en fair løn, og hvor gemmer de sig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk,

Det er ved at være længe siden jeg søgte råd og vejledning fra jer, men det plejer at ende med noget dejlig brugbar respons hver gang. Mit spørgsmål lyder: Hvad er en fair løn til en nyheds skribent som skal stå for 3 artikler om ugen?

Som bekendt kører jeg en "tech blog" hvilket er en blog der skriver om teknologi, alt fra nyheder, anmeldelser til artikler - dog mest baseret på egne personlige meninger, som hver anden blog. 

En nyheds skribent skal stå for 3 nyheder, og jeg havde tænkt mig at hyre 2 styk til at holde siden opdateret hver dag. En nyheds længde variere alt efter hvilken nyhed der er tale om. 

Hvad syntes i er en fair løn? og hvor kan jeg finde arbejdskraft?

Havde selv tænkt på 100 kroner pr person om ugen, lyder det helt ude i skoven? Det kan ske der også falder nogle goder af, i form af hardware som skal anmeldes og efterfølgende må beholdes.

Glæder mig til noget respons.

Hilsen,
Mikkel Geeked 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt tage fat på de Aminoer, som tilbyder artikler til 30-40 kroner stykket. Så har du et udgangspunkt.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)