Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping program

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom:
Tror pt det nærmeste du kommer er: http://www.beesys.dk/drop-shipping/ 

Hej Tom, ja..det er i den retning, det skal dog helst være opensource, da vi har programmører internt, til at tilpasse systemet løbende, så det kommer til at passe 100% til os.

Til jer andre, så forklarer jeg mig nok ikke godt nok.

Det er ikke interessant hvilket shopsystem, mine "kunder" benytter, de vil få en række integrationskrav, og har de problemer med at integrere med mit system..så er det ikke mine kunder. Men det kan alle nu også komme til, for det er ikke raketvidenskab.

Jimmy

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Vil du være villig til at lægge det ud til 3. part? Det er jo ret følsomme oplysninger. På den anden side så deler du dem med x antal drop ship kunder. såå.

Nå, men min vinkel er at div. transportører sidder og udveksler ligende oplysninger med deres kunder. Specielt hvis de har outsourcet lager aktiviteter til lagerhotel.

Der sidder altså nogen der har rigtig stor erfaring med den slags, men bare med en lidt anden type data. De melder ikke lagerstatus og priser. Men de modtager ordrer på pluk, pak og forsendelse og de melder tilbage at ordren er ekspederet med track and tracenummer osv. For ikke at løbe sur i det. For her er tale om transportører med tusinvis af kunder globalt, så har de lavet et system der kan håntere dataudvekslingen mellem mange forskellige systemer.

Jeg kan skaffe dig en kontakt, hvis det har interesse. Så må vi se om de evt. er villige til at bruge deres system til noget nyt. Men det er nok ikke den letteste vej. :-)

MVH Mikkel

 

 

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, selve transporten er desværre nok det nemmeste. Det selve kontrollen med økonomien som jeg tror kan drille lidt.

Jeg tror jeg går i gang med at kode programmet fra bunden, det tyder på at det er nærmeste og nemmeste udvej

M

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)