Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping program

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, håber i kære Aminoer kan hjælpe. Jeg søger et dropshipping program (eller hvad det hedder)

Vi har på nuværende webshop, med 20.000 produkter, og vi ønsker at tilbyde dropshipping af disse.

Jeg har forgæves søgt google tynd for at finde et program som kan håndtere ordrer, returordrer, fragt, lagerstyrring, prisstyrring, økonomi etc. til dette.

Skulle der være nogen som kender til sådanne software programmer. Det skal helst være open source, da vi med garanti skal have lavet en del tilpasninger i forhold til det danske marked.

MKH.

Michael

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke hjælpe med noget program

Men syns det lyder spændende er selv i gang med noget hvor jeg har brug for leverandør, hvilken branche er det

Mvh

Hilbert

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Varerne er inden for kategorien festartikler, vi vil dog selv kontakte de salgskanaler webshops som er interessante for os.

Er der virkelig inden der kender til et sådanne program

MPP

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke rigtigt hvad jeres store problem er, dropshipping er ikke anderledes end almindelig levering. Forskellen er at en anden webshop har jeres varer i deres shop, når så de sælger en vare går ordren til jer og I sender varen til kunden.

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak, jeg kender udmærket til dropshipping, og den meget banale gennemgang du ellers nævner her.

Det vi søger er et 3. parts system, hvorfra

Salgskanalerne, hvert kvarter, kan hente opdatere styklister. (Flad fil)

Via xml eller lignende kan uploade deres ordrer så snart de kommer ind.

Via xml eller lignende webservice kan hente information om ordren. Dvs. prisen, track´ n trace, status etc.

Via "push" webservice kan få information om ændring i varer, eller nye varer.

Via administrationsmodul kan følge deres konto, så de kan se hvor meget salg de har genereret, så en eventuel status på deres kreditkonto.

MPP

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

er helt med, det må findes et eller andet sted da de virksomheder som arbejder med dropshipping proff. sikkert bruger sådan noget

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror pt det nærmeste du kommer er: http://www.beesys.dk/drop-shipping/ 

Kender ikke det specifikke system men er da værd at kigge på...(Det er ikke open source)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael PP:
Skulle der være nogen som kender til sådanne software programmer. Det skal helst være open source, da vi med garanti skal have lavet en del tilpasninger i forhold til det danske marked.

Nu spørger jeg måske dumt, men har du forsøgt at ringe til nogen der allerede anvender dropshipping? Fx Lomax som jo godtnok er aftager og ikke leverandør, men de må da vide noget. Så tænker jeg også, at der vel ikke findes noget "standard" program uden det skal tilpasses, afhængig af hvilket shopsystem det skal integreres med hos dine kunder.

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Hvad med Navision og så få lavet en integration med dine kunder. Finder du den rigtige udvilker er det ikke den store hokuspokus.

Jeg kender den rigtige udvilker og er sikker på at han gerne vil fortælle dig om mulighederne og omkostninger.

MVH Mikkel 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket shopsystem bruger I?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)