Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at skifte branche, hvad synes du?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

DenUngeIværksætter:

Jeg vil godt understrege at denne tråd ikke blev startet for at sælge min shop.

Jeg startede den her, for at høre om der var nogle der havde nogle spænende idéer til hvad man ellers kunne lave på nettet.

Jeg har også kun lavet denne bruger for denne her ene tråd, fordi jeg lige havde nogle spørgsmål.

Normalt plejer jeg også at være imod at have mere end en bruger, men denne her gang lavede jeg en ny..  

Så lad da forhelvede vær at skrive noget med at sælge din shop, og hvad din indtjeninger er - det er jo klart at folk slår til.

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er heller ingen grund til at bande!
Jeg kan nu også godt selv se det er ret underligt det her, og tage 65.000 for en webshop som ligger som det går placeret på google, og har du nu også virkelig den omsætning på 3000 kr. om måneden? Vil den stige? Casper Blom har jo slået dig på mange fronter vil ejg sige, han ligger rigtig godt ranket op i google, og ja :)

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kunne du være intra i at importere noget fra Kina?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads/importKina jeg så godt den første besked inden du redigerede den - Hold dig til at skrive fra en bruger i dit indlæg!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:
Mads/importKina jeg så godt den første besked inden du redigerede den - Hold dig til at skrive fra en bruger i dit indlæg!
Og det så jeg også.

Hvor mange brugere må man have på Amino? Jeg blev harm over at læse, at trådstarter i dette indlæg kan forsøge at sælge en side - hvor man skriver, at man ikke vil sælge (hvilket man jo i øvrigt også kun må som Plus bruger) - og i øvrigt giver totalt fejlagtige oplysninger, og derefter igen og igen giver oplysninger om salg, og så dagen efter starter en ny tråd, som ny bruger (Mads), hvor man søger hjælp til at løse de problemer "nogen" har påpeget er galt med den shop, man (ikke) vil sælge i denne tråd.

Jeg har forgæves søgt at finde noget om det i Aminos hjælp funktion - og i mangel af bedre, må en admin med mere power end mig tage stilling.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)