Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms uden virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så her er den. Jeg er ejer af server til spillet Minecraft, altså en spil server. Som alle andre server ejere vil jeg gerne modtage donationer via paypal så jeg ikke skal betale alle regninger selv. Jeg har hørt at man skal betale moms efter 12.000 eller noget der omkring, men moms er kun hvis jeg er en virksomhed hvilket jeg ikke er. Så spørgsmålet er kan jeg bare modtage donationer kvit og frit?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sambhur:
Jeg er ejer af server til spillet Minecraft

Godt spil :D

Sambhur:
Jeg har hørt at man skal betale moms efter 12.000 eller noget der omkring, men moms er kun hvis jeg er en virksomhed hvilket jeg ikke er.

Reglen er at du skal momsregistreres når omsætningen rammer 50.000. Men da du ikke er erhvervsdrivende så skal du ikke tænke på den del. Det er ok at du får donationer ind til dækning af serveren men jeg vil anbefale dig at holde nøje regnskab med det og sikre at pengene KUN går til serveren.

Tilmeldt 21. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så der er slet ikke nogle regler jeg skal forholde mig til? Andet ind jeg bare ikke må overskride de 50.000? Jeg skal selfølelig holde øje med regnskabet, men ud over det?

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Sambhur:

Så der er slet ikke nogle regler jeg skal forholde mig til? Andet ind jeg bare ikke må overskride de 50.000? Jeg skal selfølelig holde øje med regnskabet, men ud over det?

Hvilke regler skulle der være, du er jo ikke momspligtig, og uden cvr er du heller ikke  regnskabspligtig

Tilmeldt 21. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner det ikke bare altid godt at være på den rigtig side af loven med sådan nogle ting så ville gerne være 100% sikker.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)