Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stiftelse af Enkeltmandsvirksomhed, hjælp!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min ven og jeg står og vil starte et firma sammen, vi er begge 16 år og derfor ikke myndige. Jeg har tænkt at firmaet skulle stå i min mors navn da det er hende jeg bor hos og jeg vil styre firmaet mest. Min mor har et fast arbejde og jeg har derfor lokket hende til at snakke med sin chef, om det er i orden firmaet står i hendes navn. Det skulle der ikke være nogle problemer med, da hun jo bare ligger navn til firmaet og intet skal lave i firmaet.

Jeg/vi mangler så svar på hvad min mor gør med SKAT hun skal jo udfylde alt muligt eller?

Ved ikke rigtig hvad der mere af at sige end vi er på bar bund og mangler en meget detaljeret beskrivelse af dette dilemma.

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:54

http://www.virk.dk/cms/render/live/da/sites/virk/home/vejledninger/start-virksomhed/vejviser.html

Følg guiden på virk.dk og resten skulle give sig selv. Naturligvis, lav den sammen med din mor. :-)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 00:17

Synes ikke rigtig den give svar på noget med SKAT? Altså hvad hun skal indberette osv?

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:20

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 09:53

Hej igen,

Mange tak, dette hjalp lidt mere. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)