Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - Flere søgeord i samme kampagne eller?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det korrekt, at man kan opnå en lavere klikpris hvis man har mange søgeord samlet i samme kampagne eller passer det ikke?

Er det ikke bedst at have en kampagne til hvert søgeord?

Måske nogle tåbelige spørgsmål, men jeg skal til at forsøge mig lidt med det her Adwords halløj

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:56
Nej, det er lige omvendt. Normalt vil du kunne opnå en lavere klikpris ved kun at tilknytte et ord til hver annoncegruppe. Men der kan naturligvis altid være undtagelser.
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:50
Dato: 28-05-2007 15:56:16
Forfatter: Mikkel deMib
Nej, det er lige omvendt. Normalt vil du kunne opnå en lavere klikpris ved kun at tilknytte et ord til hver annoncegruppe. Men der kan naturligvis altid være undtagelser.

Mikkel, det kan godt være at du er bedre til at tolke end jeg er, men du snakker annoncegruppe og Oxkjær snakker Kampagne.... 2 forskellige ting! Men det kan jo godt være at i snakker om det samme anyway...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:29
Jeg har for nyligt oprettet min første Adwords kampagne, og den mindste klikpris, som Adwords ville acceptere var 0,30 kr. ellers ville kampagnen ikke være aktiv. Er det rigtigt, at mindsteprisen er 30 øre pr. klik?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:02
Tak Mikkel og Tobias, jeg skal lige have testet lidt mere, så kan det være der kommer yderligere spørgsmål

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 22:21
Det er vigtigt at du har for øje at der er 2 niveauer i din adwords  - nemlig kampagnne og annoncegruppe. Du skriver selv ordet kampagne men jeg tror du mener annoncegruppe.

Eksempel en cykelhandler kan have en kampagne der der hedder min cykelbutik - men som undergrupper har han eksempelvis annoncer der går på mountainbikes i en "mtb annoncegruppe" - samtidig med at han har en annoncegruppe der hedder "cykelhjelme" som sælger (tjah gæt en gang) cykelhjelme.

Ved nu at have 2 forskellige annoncegrupper kan han målrette og opdelse sine søgeord og på den måde bliver søgeordene mere specifikke og får højst sandsynligvis også nogen mere relevante landingpages. Jo bedre match der er mellem søgeord og landingpage des bedre quality score = lavere pris og bedre placering.

Så placer altid mange ord på mange annoncegrupper hvis du iøvrigt kan lave sigende annoncegruper.

Annoncegruppernes økonomi holder sig så inden for kampagnens budget.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:29
Det var nemlig lige det jeg gik fejl i Karsten, syntes ikke jeg kunne se noget med annoncegrupper da jeg oprettede en kampagne, men det kunne jeg så i dag da jeg checkede.
Det virker som om den lige skulle i gang først.
Jeg "roder" som skrevet lige lidt videre.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)