Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Give me something!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

VERY Slow

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip!

Ja, vi ved godt det står på engelsk, men det er det eneste vores udbyder kan tilbyde os :-(

Med venlig hilsen

Teamet bag

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvorfor I har valgt at lave jeres webshop i flash? I mister jo meget SEO-mæssigt.
Ud over det synes jeg siden er for mørk og loader alt for langsomt.

Lige til sidst, held og lykke og god vind med projektet! :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:kumo:

Jeg forstår ikke hvorfor I har valgt at lave jeres webshop i flash? I mister jo meget SEO-mæssigt.
Ud over det synes jeg siden er for mørk og loader alt for langsomt.

Lige til sidst, held og lykke og god vind med projektet! :-)

I mine øjne er det desværre en ommer. Man kan synes om designet hvad man synes, det er subjektivt og her er min mening ikke bedre end en andens. Jeg håber bare at jeres målgruppe kan lide det.

Hvorfor jeg så siger at det er en ommer er at det er tydeligt at det ikke er nogen der har forstand på online handel der har lavet det.

1) Det er i Flash => I kan på ingen måde lave søgemaskine optimering og uden dette har i reelt stort set kun betalt trafik at falde tilbage på. Det er en utrolig dårlig strategi. Dette er grunden til at du stort set ikke ser nogle shops i flash

2) Som andre siger så er loadtiden alt for lang. Og ikke bare lidt... Nej AAAALT for lang. Det betyder reelt at folk navigerer væk. Selvom I kunne optimere dette og gøre det dobbelt så hurtigt, så ville det stadig være alt for lang tid.

3) Ingen produkter på forsiden. Når man nu har ventet i AALT for lang tid, så bliver man heller ikke præsenteret for nogen produkter?! Man skal først igang med at navigere i kategorierne.

Så mit råd... I kan måske genbruge designet, men glem alt hvad der hedder Flash. Designere kan godt lide ting der bimler og bamler, ekøbmænd kan godt lide at sælge varer (hvilket også bør være jeres fokus).

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det også er blevet sagt, så loader siden meget langsom.. Over 1 min her.

Og ja, så er Flash noget hø når det kommer til søgemaskineoptimering i mine øjne.

Når det er sagt, kan jeg godt lide opbygningen af sitet. Det er dejligt simpelt.

Og de mørke farver, gør det dejligt nemt at fremhæve andre vigtige ting, som put i kurv og check ud :-)

Et råd herfra ville være at lave nogle pakke løsninger, evt køb 5 slips og få en gratis butterfly. Sådanne ting har det ihvertfald med at virke.

Og så syntes jeg at i skal vente med at markedsføre siden til den er helt færdig. Det giver ofte det bedste resultat.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle sammen!

Mange tak for jeres meninger, de er guld værd!

Vi har godt indset at vores Flash valg, har været en dum investering. Heldigvis har den været utroligt billig (Under 1000 kr.) og så endda incl. Paypal-løsningen.

Hvad jeg ikke forstår er, at i siger den på ingen måder kan bruges til SEO
- Jeg står selv for denne del, og mit arbejde har da i hvert fald båret frugt. Vi ligger bl.a. nr. 1 på side 1, på "Smalle slips og butterflies" Samt "Smalle slips og butterfly", på disse ord var vi slet ikke synlige før.

Desuden er vi også på vej frem på ord som "slips" og "Butterfly", disse er dog meget konkurrencepræget, så der går nok noget tid endnu, før side 1 bliver ramt.

Vi er fire 18-årige drenge, der er sammen om dette projekt, så det er helt rigtigt, at vi ingen erfaring har på e-købmandskab - Det arbejder vi dog på (E-pusher er i hvert fald også erhvervet) :0)

Derudover kigger vi også efter en ny hjemmesideløsning - Flash dur bare ikke :-)
- Vi overvejer meget Wordpress, Prestashop eller Magento. Og så med en Nets-løsning.  

Jonas

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Greve:

Hvad jeg ikke forstår er, at i siger den på ingen måder kan bruges til SEO
- Jeg står selv for denne del, og mit arbejde har da i hvert fald båret frugt. Vi ligger bl.a. nr. 1 på side 1, på "Smalle slips og butterflies" Samt "Smalle slips og butterfly", på disse ord var vi slet ikke synlige før.

Desuden er vi også på vej frem på ord som "slips" og "Butterfly", disse er dog meget konkurrencepræget, så der går nok noget tid endnu, før side 1 bliver ramt.

Flash kan nu godt søgemaskineoptimeres, det er bare sværere end med en normal hjemmeside uden flash

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Flash kan nu godt søgemaskineoptimeres, det er bare sværere end med en normal hjemmeside uden flas

På den måde, tak skal du have :-)

Jonas

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa og tillykke med søsætningen!

Jeg vil give mange af de andre ret angående loadtiden og det skal der helt klart gøres noget ved. Nogle herinde har sagt at siden er meget mørk og at der skal flere farver på - det synes jeg faktisk ikke. Jeg synes det er genialt med det mørke/sort-hvide design og det kan I blive husket på, så thumbs up for det og fordi I tør!

Jeg ville måske kigge lidt på jeres footer, jeg synes den kommer til at flyde meget ud i sitet. Jeg synes også at produkterne vises på en utrolig lækker og simpel måde, men måske I skulle overveje at lave en knap der hedder "læg i kurv" altså call-to-action direkte på første produkt foto.

Til slut vil jeg sige at næste gang jeg skal have et lækkert slips, kommer jeg forbi jeres side igen! Geeked

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Krogslund Jensen:

Jeg ville måske kigge lidt på jeres footer, jeg synes den kommer til at flyde meget ud i sitet. Jeg synes også at produkterne vises på en utrolig lækker og simpel måde, men måske I skulle overveje at lave en knap der hedder "læg i kurv" altså call-to-action direkte på første produkt foto.

Til slut vil jeg sige at næste gang jeg skal have et lækkert slips, kommer jeg forbi jeres side igen! Geeked

Mange tak for din tid! De nævnte ting vil vi helt sikkert kigge nærmere på!

Super fedt, at du vil kigge forbi igen! Husk der selvfølgelig er fri fragt Yes

Jonas

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)