Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Give me something!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det efterhånden blevet vores tur til at få lidt feedback! ENDELIG!

Vi har i dag lanceret vores webshop i nichen mønstrede og farvet smalle slips og butterflies, og så i en kanon kvalitet!

Vi har opbygget vores eget brand, som kun beskæftiger sig med denne varegruppe. Måden hvorpå vi differentierer os, er igennem vores yderst flotte billeder i situationer i nogle flotte omgivelser. Samt at vi bruger "rigtige" modeller.

Vi håber I gider bruge nogle minutter til at se sitet igennem og også at kommentere lidt på selve konceptet.

Hvad synes i?

www.Tie-modern.com

Med venlig hilsen

Jonas Greve

Tie Modern

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Fin side, men syntes den er længe om at loade!

Brug evt. denne for hjælp til optimering af billeder etc., er selv igang med min egen side Big Smile

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Telesvar

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først og fremmest, så synes jeg det er super underlig måde siden loader på. Baggrunden kommer først  hvorefter resten kommer noget tid efter faktisk. Alt for lang loadtid.

Synes menu punkterne i toppen er for små i forhold til logoet. Ser også gerne den grå tekst der er brugt rundtomkring ændres til hvid eller i det mindste en der er lysere, den er svær at læse.

Der er et eller andet der blinker når jeg navigere rundt på siderne også, ligner noget baggrundshalløj. I stedet for at repeate baggrunden ville jeg lave den som canvas så den automatisk fylder browser billledet ud. Søg efter full width background på Google.

Ellers kan jeg gode lide det mørke look siden, især hvis elementer jeg har nævnt bliver gjort mere tydelige. Jo nemmere det er for brugeren at navigere rundt, jo større er chancen for vedkommende også køber noget :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden den er meget mørk få mere farver i billeder og hav ikke grå tekst men hvid tekst på sort baggrund så man kan læse teksten uden at have skruet op maksimalt på lyset på computeren din tekst let

husk titler og tags på billederne det kan hjælpe en lidt i google med det da man nu har en chance billeder findes i google billedet søgning med disse tags og titler der.

husk google plus det kan betyde et lille plus i google med en masse plus likes

der er ingen under titler produkter slips kald hvert eneste produkt deres navn i titlen det gør siden en lille smule bedre og mere unik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ja som de andre også er inde på, så tager siden alt for lang tid at loade. jeg smuttede første gang, men gav det lige en chance til. Det skal der helt sikkert rettes op på.

Siden er også meget mørk, hvilket er lidt synd..

men udover det, så ser det nu meget godt ud :D

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg super glad for jeres hjælp! Mange tak!

Mht. loadtiden, så er det fordi shoppen er bygget i Flash og at billederne er i så høj en kvalitet :-(

Vi er igang med at se på muligheden for at enten lave en prestshop eller magento :-)

Vi er stadigvæk modtagelige overfor feedback ;-)

Med venlig hilsen

Teamet bag

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Greve:

Jeg super glad for jeres hjælp! Mange tak!

Mht. loadtiden, så er det fordi shoppen er bygget i Flash og at billederne er i så høj en kvalitet :-(

Vi er igang med at se på muligheden for at enten lave en prestshop eller magento :-)

Vi er stadigvæk modtagelige overfor feedback ;-)

Med venlig hilsen

Teamet bag

Den lange load tid gør at mange vil gå fra siden inden den overhovedet er loadet færdig. Hvis i havde mulighed for at lave en form for load-side, som f.eks. denne http://www.envision.dk

Det gør at folk kan se hvor langt den er med at loade siden, og derfor har mere tålmodighed.

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Lund Andreasen:

Den lange load tid gør at mange vil gå fra siden inden den overhovedet er loadet færdig. Hvis i havde mulighed for at lave en form for load-side, som f.eks. denne http://www.envision.dk

Det gør at folk kan se hvor langt den er med at loade siden, og derfor har mere tålmodighed.

Ja det ser kanon ud, jeg vil lige undersøge muligheden for at tilføje denne!

Med venlig hilsen

Teamet bag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side og fint design, kiggede den ikke så meget igennem, for den loadede aaaaaalt for langsomt :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Rosenberg:
Fin side og fint design, kiggede den ikke så meget igennem, for den loadede aaaaaalt for langsomt :)

Jeg siger tak for dine sekunder!

Det er en ting vi allerede arbejder på! Tiden skal simpelthen ned nu :-)

Med venlig hilsen

Teamet bag

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)