Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er ikke selv programmør/internetmand. Men her er noget jeg virkelig mangler på internettet!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen,

Er efterhånden usandsynlig træt af alle mediers søgen efter negative historier! Så... søgte for sjov efter en "internetavis" udelukkende med positive og gode nyheder! Det findes ikke. Der findes kun et par blogs til formålet! Kunne én af jer IT eksperter ikke sætte et sådant projekt i søen, så jeg ikke skal vågne op med bæmund hver morgen?

Johannes

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:19

Jeg har et rigtigt godt domæne og sitet så jeg mangler bare de gode nyheder :) Måske man skulle kigge lidt nærmere på det..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 10:23

Kunne være lækkert! Du har i al fald allerede din første faste læser! ;-) Ofte er sådan noget en Aktion > Reaktion... Lidt ligesom at det i 80`er var røvmoderne at have travlt, så er det nu super moderne at tage sig tid til sig selv!

Tror et eller andet sted vi snart vil se den samme tendens på nyhedsfronten! ;-) So..... Ride the wave!

Johannes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)