Er du interesseret i sociale medier og brugen af dem? Kunne du tænke dig lidt løbende tricks til hvordan du bruger de sociale medier i dit SEO-arbejde? Vil du indimellem gerne have nogle køreklare guides til hvordan du optimerer din WordPress-side?
Så kan du starte med at følge mig på Twitter. Jeg lancerer meget snart min personlige blog der handler om SEO, Sociale medier og WordPress (og kombinationer af disse på kryds og tværs), og i den forbindelse har jeg oprettet en særlig twitterkonto, som udelukkende koncentrerer sig om ovenstående emner.
Så hvis du interesserer dig for ovenstående områder, så vil jeg anbefale dig at følge mig på Twitter. Jeg lover til gengæld, at jeg vil levere stribevis af artikler med en masse tips og tricks du med garanti ikke har set før.
Ja, jeg er bekendt med at dette ikke er en traditionel måde at skaffe følgere på - og lad os nu se, måske virker det heller ikke. Det er et led i det at prøve noget nyt :-)
Med ønske om en god aften til jer alle - og forhåbentligt ses vi snart til en ordentlig omgang vidensdeling.
Venlig hilsen
Thomas Astrup
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup