Hej, som overskriften lyder vil det glæde mig meget hvis du har 2 sek. til at screene designet på www.tjekdanmark.dk
Der er brugt utrolig lang tid på at redigere design og struktur, da jeg godt vil holde det i hvide og røde samt lidt mørkeblå farvenyancer. Hvad synes i om dette samt resten af hjemmesiden?
I plejer at være gode til konstruktiv feedback omkring hjemmesider, så udover at cvr nr. hvad synes i ellers der mangler?
Det skal siges at konceptet stadig er under opbygning, så der er begrænset af muligheder pt.
Mvh. Lasse
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser
Først og fremmest vil jeg gerne have at siden skal være brugervenlig og stilet.
Her efter er det i gang med at kontakte landets virksomheder der er relevante i forbindelse med konceptet.
Der køres i øjeblikket en kampagne med 2 måneders GRATIS annoncering ved tilmelding. Her betaler man for at blive vist på www.tjekdanmark.dk og Facebook gruppen i 12 måneder, hvor man får 2 måneders gratis markedsføring oveni. Det burde da vække interessen, synes du ikke?
Jeg er altid åben for ris og ros, hvis der er andre der også har nogle tilføjelser?
Mvh. Lasse
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser