Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor bestiller jeg færdige tøjdesigns?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne starte en serie af tøj. Har en producent. Det skal være nogle pæne designs, men jeg er ikke designer. Det behøver ikke være særlig avancerede designs, det skal bare være god kvalitet. Nogen der ved, om man kan få produceret nogle standard styles i selvvalgte farver/mønstre/materialer, eller skal man have tilkoblet en designer?

Hilsen Nina.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:35

Hej Nina

hvis du ikke er designer så tag på en lille rejse,find nogle fede trends som du kan se dig selv i,lav det til din egen prøve ved at ændre det til din egen stil.hvis du har en producent vælger du bare selv dine kvaliteter til hvad du syntes er godt...

lykke til.

dorte

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 14:40

Hej Nina

Det lyder da mmeget spændende og i en sjov rækkefølge. Og derfor må jeg spørge om du har en idé til hvilken stil du stræber efter, hvor du vil henvende dig med dit tøj, og hvad din interesse med tøjet er?

Muligt er jo at du skal have en designer - men det kan jo også være at du blot ønsker print på standartmodeller, som du sikkert kan finde skabeloner til... men hvad er pæne designs? Mand eller kvinde, gallakjoler, t-shirts, badetøj eller noget helt andet?

Så er det nok lettere at byde ind :)

Med venlig hilsen
Christina fra Hvaderlos.dk

Tilmeldt 24. Apr 12
Skrevet kl. 15:03

Jeg vil gerne ende ud med at have både herre- og dametøj.

Grunden til jeg spørger efter standarddesigns er fordi jeg egentlig ikke ønsker at det er designet hvor der skal lægges vægt. Det skal være klassiske items som fx. skjoter, cardigans og bukser. Det skal være uden tryk og vilde detaljer, men i rigtig lækker bomuld, silke, uld osv. Lækkert, enkelt, klassisk og tidløst :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Skrevet kl. 15:11

Hej

jeg vil rigtig gerne hjælpe dig,men jeg forstår nok ikke helt dine spørgsmål,da som jeg læser det har du selv svaret...klassisk tidsløst og i lækker kvalitet.

du skriver du har en producent,send ham en skj og beskriv den kvalitet du ønsker.

så er du nok kommet godt på vej.

hejza

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15093
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:15

Alle producenter ligger inde med standard skabeloner til de produkttyper, som du nævner, så du burde spørge din producent...

Alternativt kan du kontakte en design skole, da de sikkert har nogle elever, som ville elske at få dig som en forsøgscase...

Tilmeldt 24. Apr 12
Skrevet kl. 17:57

Hej Dorthe og Fashion-Seller!

Tak for jeres svar. Til Dorthe, så mangler jeg en til at designe de enkelte stykker tøj/alternativt, som Fashion-Seller skriver at fabrikken ligger inde med nogle skitser. Det var jeg faktisk ikke klar over. Så vidt jeg kan forstå på min nuværende producent, så ligger han ikke inde med noget. Det er muligt at jeg skal oprette en ny tråd og søge efter kontakt til en dygtig producent!

Tusind tak for jeres svar!

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Skrevet kl. 18:10

Hej igen

selv tak og du kan altid skrive for råd...dem der ikke spør får ingen svar.

Jeg producerer selv i kina ,hvor jeg også driver et tradingcompany.

Jeg arbejder med en del kunder som jeg hjælper på vej,både med production men også med at finde div. leverandører.

Jeg har kontor i Guangzhou og arbejder sammen med 2 Kinesere,som hjælper mig da jeg desværre ikke taler sproget og kommer nok aldrig til.

Jeg er i Kina ca hver 3 uge så de kunder der bruger mig har stor fordel af min rejseaktivitet,da jeg så tager deres prøver med frem og tilbage.

har du lyst kan du kontakte mig på Dorte@sigensgaard.dk

men du er altid velkommen til at spørge.Hej Dorte

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:24

ville du kun har en designer til og design tøj efter dit ønske ? Jeg har god forbindelser i Indien - Designer par laver alt og kan producere også hvis det er - mangler god forbindelser tilsalg og markedsføring .

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Skrevet kl. 18:31

Hej

nej jeg kan desværre ikke hjælpe dig med designs,det har jeg ikke tid til...jeg designer mit eget produkt og har ikke tid til at designe for andre.

jeg arbejder kun i Kina og vil kun kunne hjælpe dig med produktion,og leverance af varer...

søg på nettet der vil du kunne finde frrelance designer.men pas på i den store verden hvis du ikke kender til dem du arbejder sammen med.bare et godt råd...

held og lykke.

Hej Dorte

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)