Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring samt fakturering

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminobrugere :)
Min kone og jeg som har et lille nyopstartet firma som har brug for et program til faktura samt bogføring af budgetter osv ..

Jeg har selv undersøgt markedet , hvor jeg har fundet summasumarum ell Microsoft dynamic C5 som "bestseller" for mindre virksomheder i DK ..
Hva synes i ?? har i eventuelt erfaring med de ovenstående to programmer, eller en helt tredje .. Programmet må gerne være brugerenligt :)

Mvh
Sercan A

Fra Århus C
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Save Lives Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaaa der er rigtig, rigtig mange at vælge imellem...

Saldi: www.saldi.dk

E-moms www.e-moms.dk

E-conomic 

Billys billing

Og så har jeg sikkert glemt en masse...

Jeg bruger selv saldi... nemt at bruge og kan alt det man har brug for (eller det jeg har brug for i hvert fald).

De andre kender jeg ikke, men efter hvad jeg har set i mange andre tråde her, så er de alle brugervenlige... og ikke mindst billige. Hvilket jeg ikke mener C5 er. Men hvilket et du skal vælge... tjaaa det er vanskeligt at sige. Prøv de mange gratis demo-versioner og vælg den, der passer dig bedst og som du synes mest om.

Eller alternativt, hvis I har valgt en revisor, så hør ham. Det han anbefaler og bruger selv kan gøre det billigere at få rådgivning hos ham, da han ikke skal bruge tid på at finde rundt i jeres regnskabsprogram.

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret ., jeg må li tjekke op på dem du har nævnt ,
Men det med de demo versioner er måske en god ide :)

Mvh
Sercan A

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Morten skriver, er der flere at vælge imellem.

Jeg kan dog anbefale dig Billys Billing, det er super nemt og finde ud af og lækkert at arbejde med og det betyder ikke det helt store hvor skrap du er til regnskab m.v.

De har også prøveperiode, så måske det var noget? 

Fra København
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  More than event Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sercan.

Jeg bruger e-conomic. Synes det er meget brugervenligt og kan alt hvad jeg har brug for. Det er nemt at koble sammen med bl.a. revisor/bogholder, lønbureauer, etc. der er mulighed for at tilkøbe en masse forskellige moduler, afhængig af hvilke behov du har.

Kender ikke til de andre billige programmer, så kan ikke rigtig sammenligne. 

C5 er hvis først relevant når man har en hvis størrelse (stor virksomhed) og har behov for helt specifikke og detaljerede budgetværktøjer.

More than event is delivering Event Production and Services with the client in center. See more at http://www.morethanevent.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Esrum
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt forelsket i Billy's Billing som jeg er ved at flytte over til, da det modsat e-conomic er brugervenligt og ikke kræver du også samtidig har en halv revisor uddannelse bag dig fordi brugergrænsefladen og ikke mindst hjælpeteksterne er skrevet på revisor sprog.

Man har faktisk lyst til jævnligt at logge ind og vedligeholde sine ting i Billy's Billing, hvor e-conomic var en konstant hovedpine at skulle glo på.

Hvor jeg for alvor mistede respekten for e-conomic var da de tilbageholdt en lang række forbedringer (som kunne spare folk tid og penge går jeg ud fra) for derfor at kunne bruge dem i en komplet åndsvag pakkekalender op mod jul http://blog.e-conomic.dk/vi-er-i-gavehumoer/

Udover det fik jeg for lidt tid siden en grim overraskelse i form af en regning på 1500,- fordi jeg måtte gen -importere og -bogføre en række bilag fra exel i e-conomic og derved røg op over 2000 posteringer og det var vel og mærke UDGIFTS bilag der var tale om - kunne forstå hvis det var bogførte faktura og rent faktisk havde fået røven fuld af penge.

E-conomic kan på den anden og tørre side sikkert være ganske fint hvis du har en masse ansatte, kæmpe lager eller tonsvis af aktiver der skal afskrives.

Via dette link https://billysbilling.dk/tilmelding/amino-brugere får du som Amino bruger 60 dage til gratis at forelske dig i Billy's Billing.

Men i sidste ende så vælg et system der kører online - på den måde kan din revisor få adgang til at logge ind og gennemgå jeres sager ude fra.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Jeg synes ikke, det er helt fair, at du skriver, at du får en regning på 1500 kr. fordi du skulle gen-importere bilag.

Det handler om, at dit abonnement har overskredet de 2000 posteringer og derfor er opgraderet til det, vi kalder en standard-aftale. Så det er ikke 1500 kr. ekstra, men 310 kr. i stedet for 155 kr. pr måned. Efter min hovedregning giver det 930 kr. pr måned ekskl. moms i stedet for 465 kr. ekskl. moms pr. kvartal.

Vi gør fra starten opmærksom på, at overskrider du de 2000 posteringer pr. regnskabsår, så vil aftalen automatisk blive opgraderet. Men er der tale om en engangsting - som f.eks. gen-import og -bogføring - så er vi altså til at tale med. Hvis du har talt med os og fået andet at vide, så beklager jeg.

Jeg er heller ikke helt enig i, at vi har tilbageholdt opdateringer. I stedet for at komme med et par nye funktioner og nogle fejlrettelser hver 14. dag som normalt, lancerede vi i stedet en ny funktion/fejlrettelse hver dag i 24 dage i vores jule-pakkekalender. Et lille tiltag der var tiltænkt som værende underholdende i juletiden.

Har du forelsket dig, så er jeg glad på dine vegne - held og lykke med din nye kærlighed Wink

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Esrum
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke 1.500,- - Den lyder på 1.466,69 for at være præcis og kan ses her hvis der skulle herske tvivl om det 

Den er for iøvrigt betalt - selvom det vidst ikke er registreret i systemet endnu.

Jeg ville blive rigtig glad hvis der er mulighed for at slå den tilbage til det lille abonnement - det var trods alt import af udgifts bilag der drillede enormt pga. jeg løb ind i tvivl omkring konto og modkonto - kan du slå mig op eller skal jeg give jer et kald?

Så skal jeg nok holde mine sure opstød for mig selv fremover - og koncentrere mig om min nye hede kærlighedsaffære istedet (;

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar Jimmy .. Jeg vil lige tjekke op Billy når jeg får tid , men træls med den oplevelse du har haft med e-conomics .. Har ellers kun hørt positive ting om programmet :S

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)