Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan denne hjemmeside laves?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har siddet og leget med ideen om at starte en hjemmeside med samme koncept som hjemmsiden www.pointshop.dk.

Jeg vil selvfølgelig på min egen måde skille mig ud fra deres koncept, men overordnet set skal det være det samme, hvilken opsætning skal jeg bruge, og hvad vil prisen være for dette?

hjemmesiden skal uden at afsløre for meget indeholde:

En bruger klikker på en given reklame og kan kun klikke på den x antal gange.

Folk optjener penge/point hos os og der skal holdes styr på dem, hvor efter de vil blive udbetalt hver måned.

Uden at afsløre det hele, er det overordnet hvad det går ud på. 

Glæder mig til at høre fra jer :)

Mvh Emil Saysette-RasmussenSmile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først skal du lave en liste over de ting som du SKAL have med. Dernæst en liste over de ting som du GERNE vil have med.

Du skal forsøge at beskrive det så godt som muligt så der ikke kan komme overraskelser. Først derefter kan man give en ca. pris

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Skrevet kl. 10:32

Hjalp det lidt? :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:05

Emil Saysette-Rasmussen:

Hjalp det lidt? :)

Hø hø hø..... Det er slet ikke noget du kan lave på et forum - og især ikke når du siger "uden at afsløre for meget". Tag et stykke papir og skriv ned alt hvad du kan komme i tanke om sitet skal kunne. Her mener jeg virkelig ALT... skal brugerne kunne få password på mail eller sms? Skal du kunne oprette eller rette i brugerne? Hvordan kommer ny annoncer ind? osv.

Når du har gjort det så find nogle udviklere som du kan stole på og vis dem det du har lavet. Få dem til at komme med kommentarer.. hvis de siger "jamen det ser fint ud" så find nogle andre. De rigtige programmører kommer med ideer/kritik af det du har lavet og når de først gør det så ved du også at de har hjernen med sig.

Jeg var engang med i et udbud på et site hvor vi var 5 der fik oplægget... jeg fik opgaven fordi jeg havde sat mig i kundens sted og forestillet mig hvordan det skulle være samt jeg kom med ideer og forbedringer til det.

Vi snakker om at du måske skal lave et dokument der nemt kan fylde 4-5 sider - især bør du også vedlægge ideer til hvordan designet skal være eller hvor ting skal være på skærmen.

Det er noget der tager tid og du får mange versioner af det før du er tilfreds.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Skrevet kl. 11:13

Mange tak, det prøver jeg :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)