Hej - Nu ved vi jo ikke helt præcist hvad dit koncept er og hvilken form for
kapital eller mangel på samme, som I har.
Hvis I er små er der i hvert fald følgende muligheder:
Nr 1) Bruge jeres egne evner inden for telemarketing til at kontakte virksomheder telefonisk. - Det vil også give jer mulighed for at vurdere jeres egne ''phonere''.
Nr 2) En
hjemmeside med nødvendige oplysninger,
nyhedsbrev og kontaktinformation og genkendeligt
logo. Få den evt. Ad-Words hos
Google. Gør selv reklame for den, når I kan.
Nr 3) PR. Det er gratis. Lav en pressemeddelse og send den ud til Erhversbladet, Børsen og lignende - det gælder særligt hvis jeres koncept er nyt og spændende. Her er det nyheder som er vigtige.
Nr 4) Visitkort, evt også præsentationsmateriale i form af en lille folder til dem I har personlige samtaler med. Som ''Husker'' til kundeemner. (Dette er ikke altid nødvendigt)
Nr 5) Når I får kunder - lav et super arbejde - så kommer de igen og så sparer I markedsføringskroner. Forbered jer, vær ærlige, gør jeres job så godt som muligt, helst bedre end alle andre. Bliv ved med at forbedre jeres arbejde. Uddan jeres ''phonere'' til at lave reelt arbejde og ikke til at sælge for hver en pris. Hvis kunderne føler sig snydt kommer de ikke igen.
Nr 6) Få jeres kunder til at anbefale jer til deres samarbejdspartnere.
Det var nogle skud fra hoften - mange hilsner Dorte Andersson