Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny video!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, jeg er lige blevet færdig med min ''Coming soon'' video. Og jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på den. Hvad syntes i om den? Syntes selv den er blevet OK god, men det er jo bare mig :)

Her er linket til videoen: http://www.youtube.com/watch?v=H4Oi1Z9MruY&context=C40c3824ADvjVQa1PpcFMmTUJItipaUrI_f9t2tz87BN9d2NU1_7Y=

//Stokholm Jewelry - PEACE 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes videoen er rigtig god, og jeg kan også godt lide musikken - i mine øjne og øre, spiller det hele godt sammen! :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have mere feedback tror jeg du skal embedde videoen i debatten så folk ikke skal hoppe ind på youtube :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er god med undtagelse af skrifttypen, der ikke signalerer eksklusivitet, og desuden er lidt halvsvær at læse.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Må du godt benytte sangen i videoen? 

Ellers synes jeg det er OK. 

Jeg ville måske ændre det sorte til hvidt, eller få fritlagt produktbillederne. 

Det vil gøre det hele lidt mere stilrent. Også når jeres logo kommer frem, kommer det frem i hvidt. Smile

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke rigtigt læse teksten på videoen gør den mere tydelige og her er videoen også i debatten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mikael siger, så kan man ikke rigtig læse teksten. Og sangen skal du nok passe på med at bruge medmindre du har købt rettigheder :) 

Derudover synes jeg du skal have alle billederne til at fylde skærmen så du ikke får de sorte kanter i forskellige størrelser. Og skære lidt ned på effekterne, det virker mere prof.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kunne være mere æstetisk hvis du spørger mig, og som de andre siger, så er skrifttypen lidt svær at læse.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Videoen ser fin ud, men jeg ved ikke lige, om den skiller sig meget ud fra andre videoer - jeg tænker i forhold til, at den skal få folk til at glæde sig til, at du åbner shoppen.

Jeg undrer mig over, at den starter med "Welcome to Stokholm Jewelry", og så er resten af teksten dansk. Det sender lidt blandede signaler. Hvis du gerne vil henvende dig til både det danske og det internationale marked, så lav en dansk og en engelsk video i stedet for at blande det sammen.

Jeg undrer mig også over Buddha-figuren - hvad har den med smykkerne at gøre?

Sætningen "Vi er stolte af at snart kunne præsentere" ville jeg omskrive. Den ligger ikke så godt i munden. Prøv evt. "Snart åbner Stokholm Jewelry" eller "Snart kan vi præsentere..."

I den ene tekstframe (eller hvad sådan noget hedder Smile) står der "Hos Stokholm Jewelry Kan vi tilbyde eksklusive Armbånd". Det ser ud som om, der er lavet automatisk stort begyndelsesbogstav ved linjeskift. Er det i øvrigt kun armbåndene, der er eksklusive?

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene, kan godt se hvad i mener. Og jeg skal nok rette op på de ''Fejl'' :)

Best regards / Bedste hilsner 

//Stokholm Jewelry

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)