Videoen ser fin ud, men jeg ved ikke lige, om den skiller sig meget ud fra andre videoer - jeg tænker i forhold til, at den skal få folk til at glæde sig til, at du åbner shoppen.
Jeg undrer mig over, at den starter med "Welcome to Stokholm Jewelry", og så er resten af teksten dansk. Det sender lidt blandede signaler. Hvis du gerne vil henvende dig til både det danske og det internationale marked, så lav en dansk og en engelsk video i stedet for at blande det sammen.
Jeg undrer mig også over Buddha-figuren - hvad har den med smykkerne at gøre?
Sætningen "Vi er stolte af at snart kunne præsentere" ville jeg omskrive. Den ligger ikke så godt i munden. Prøv evt. "Snart åbner Stokholm Jewelry" eller "Snart kan vi præsentere..."
I den ene tekstframe (eller hvad sådan noget hedder ) står der "Hos Stokholm Jewelry Kan vi tilbyde eksklusive Armbånd". Det ser ud som om, der er lavet automatisk stort begyndelsesbogstav ved linjeskift. Er det i øvrigt kun armbåndene, der er eksklusive?