Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.bccimport.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino´er

Kunne godt tænke mig nye ideer til min hjemmeside.....hvad har i på tanke lageret???

Gerne kritik også og øsninger til kritiken.

På forhånd tak

Hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik,

Jeg faldt lige over et par enkelte ting:
- Dit logo er meget uskarpt
- For meget tekst på forsiden, lav noget indbydende som "sælger" dit firma med billeder osv.
- Lav en ens menu på alle sider, da dette er meget mere overskueligt.
- Til sidst kunne din side måske mangle lidt ramme/strukturering da det hele glider meget samme.

Men ellers er det skam en fin nok side, som du selv (formoder jeg), har strikket samme. En masse tekst og gode informationer, men få dem som sagt serveret lidt mere appetitligt.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Ville også lige give lidt hurtig feedback!

- En meget vigtig ting som ofte er alt afgørende foruden prisen er  produkt billeder, det ville virkelig ofte være det som gør at nogle mennesker skulle købe hos dig eller ikke.
- Få lavet et lidt mere enkelt og strukturet design og menu struktur sådan ikke man bliver forvirret over hvor man er, jeg er selv webudvikler og finder det svært at have ordenligt overblik på din side!, så det er jo slet ikke optimalt.

Håber du kunne bruge det konstruktive kritik!

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de 2 feebacks indtil videre.

Jo jeg har lavet den i Frontpage og brugt guiden, er ikke verdensmester i Design.

Logoet er lavet i powerpoint og gemt som billede og skåret til i adobe photoshop 7. (mangler faktisk et godt lille program til at lavet et bedre logo)

Savner lidt en gut der kan lave en god professionel side til mig, problemet bliver nok betalingen, budgettet er lavt i øjeblikket. (Nok for mange udgifter.)

Hvis der er en derude, der ikke tager en lille million for at designe en god hjemmeside, så hører jeg gerne fra ham/hende. evt aftale om at betale over et par gange om nødvendigt.

Hilsen

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en ting til til min kommende hjemmeside.....

Kunne også godt tænke mig en hjemmeside med integreret onlineshop eller lign. evt en auktionsdel, hvor man kan sætte sine varer til salg noget lign QXL stil, bare ikke så avanceret. Må godt være lidt prmitiv, bare det virker.

Macca aktioner, startede også på qxl med at sælge og har nu sin helt egen auktionsite på sin hjemmeside.

Så håber der er en god hjælp at hente elller gode henvisninger.

Aktionsdelen er jeg meget intereseret i at fåop og kører.

Hilsen

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige til info, så tror jeg ikke du skal regne med at få en billig hjemmeside til et par tusinde, hvis du også skal have webshop/auktions system.
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, tak for indlægget.
Regner heller ikke med at det vil blive billigt, men går nu engang efter den bedste produktløsning:

- Hjemmeside.
- Onlineshop.

- Auktionsdel.

Så den eller de, der kan give mig den bedste løsning til den billigste pris, vil jeg svært overveje at forhandle med.

Hilsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)