Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min dumme dyre printer er ved at drive mig til vanvid!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sjovt med printer, jeg har en af de støreste Brother og det s.. også noget l....

Jeg har haft mange printer og næste gang køber jeg en OKI igen, det virker og har nogle rigt gode farver, hvilket Brother ikke har og der er mange nuancer den ikke kan skrive

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om du har købt noget - men jeg ville sku bare helst stoppe med at bruge HP!
Brother, Canon og mærker som dem vil jeg helt klart anbefale!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:
Har næsten brugt lige så meget i blæk som jeg brugte på den.

Tada :-D

Det er lige præcis deres forretningsmodel på de billige printer :-) HP Ville tjene penge selvom de forærede deres printere væk.

Hvis du vil have noget billigt så skal du glemme alt om blæk, og købe en god solid laserprinter som flere andre i tråden har nævnt.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min anbefaling er en Brother HL-2130 . En SH laser uden problemer. Jeg har ikke tal på antal print men fik den i juni 2011 og er løbet tør en gang ( Printer en del) 

Den har en fejl og det er ''støj'' men hvis du kan leve med det så så jeg den i Elgiganten til ca. 700 kr. for 1 mdr. siden.

Har også en Epson R200 til farve men uha den spiser blæk og med 5 patroner så er  der hele tiden en der løber tør. 

[UDSKRIV]

Fra Minsk
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Ind i mellem regner jeg omkostninger pr. side for mine kunder.

Mit råd til dig vil være at kigge efter Lexmark eller Dell.

Jeg har en del gange konstateret, at de kan levere billige sider på S/H laser printere. Hvis jeg selv skulle vælge, ville jeg kigge efter nogle af Samsungs modeller, da disse ikke støjer ret meget.

Held og lykke.

Mvh.

Rasmus Vinter Sørensen

PS! Jeg er frisk på at se, om jeg levere dig toner til knivskarpe priser både original eller svanemærkede kopi produkter.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glem laserprintere

Købte selv en HP 8500, tror jeg nok, der kører perfekt i forhold til meget dyre laserprintere.

Toneren koster ca. kr. 300 stk., men kører ligeså længe som lasertoner til HP CP2025 til kr. 7-900 stk.

Den er iøvrigt også testvinder i  "Tænk"

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Copytec Office Solutions ApS Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det vigtigste man skal fokusere på når man vælger en printer, det er forbruget, altså hvor mange sider du udskriver pr. år.

Hvis du kun udskriver et par tusinde sider om året så vil et køb af en ny printer måske ikke kunne betale sig!

Et eksempel: du har betalt kr. 4.000,00 for din printer og du udskriver ca. 2.000 sider pr. år, som du har regnet ud koster 30 øre pr. side.
Du bliver tilbudt en brugt HP LaserJet 4050 (der i øvrigt nok er  omkring 10 år gammelSmile til kr. 2.000,00, hvor sideprisen kun er 12 øre.
Du sparer altså 18 øre pr. side. 2.000/0,18 er lig 11.111 sider eller mere end 5 års forbrug, inden du begynder at spare penge.

Hvis du derimod udskriver 100.000 sider pr. år er situationen en kende anderledes!

En tonerpatrons levetid er 100% uinteressant når du ikke ved hvad den koster, og omvendt, prisen er ligegyldig uden en levetid (antal sider ved en given dækflade)

Når forbruget er på plads, kan du begynde at se på features, kvalitet m.v.

 

Hilsen

Bjarne Rasmussen

Med venlig hilsen Bjarne Rasmussen
Copytec Office Solutions ApS - www.copytec.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Før jeg vil anbefale en printer, spørger jeg altid om hvor meget kunden printer.

Kan du give et ca antal print ?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jørgensen:

Før jeg vil anbefale en printer, spørger jeg altid om hvor meget kunden printer.

Kan du give et ca antal print ?

baseret på hvor hurtigt den blæk patron blev brugt, så ca 1200 per år.
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis du kun vil skrive i sort/hvid kan en laserprinter ofte være billigst. men ikke med et forbrug på 1200 sider om året.

De små tonerkassetter der sidder i de små nyere laserprintere kan ofte kun printe 1500 sider (750 for starterkassetten) og det er jo ikke meget mere end hvad din HP 363 XL patron kan printe.

Ved ikke lige hvor du plejer at købe kopipatroner men en standard XL patron indeholder 16 ml. og koster som regel lige i omegnen af 300 kroner.Vi genfylder den f.eks for 229,- og så fylder vi den helt op hvilket vil sige 48ml. Så får man så også hver 7. genfyld gratis så den reelle besparelse er jo noget større.

Egentlig fint at din printer stadig kan printe efter 3 år. Skrivehovederne har det med at sætte ud efter den periode, og det er altid den sorte, da blækket her indeholder pigment, men 1200 sider om året er jo heller ikke så meget.

Vær i øvrigt opmærksom på at en tilsvarende printer i dag kun koster 1500,-

Du behøver i øvrigt ikke at vente med at bruge kopiblæk til garantien er udløbet hvis du bruger blæk af ordentlig kvalitet 8hvis altså du skal ud og købe ny printer)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)