Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min dumme dyre printer er ved at drive mig til vanvid!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

For at sige det kort: 30 øre per gang jeg udskriver og det er ikke fulde tekst sider. Ikke regnet papir pris med i den udregning.

Jeg købte en ret dyr HP printer fordi den skulle være god , hurtig, og billigere i drift en almindelige priontere. Men synes godt nok jeg skiftede patroner ud ofte, så derfor har jeg regnet på det.. 300 sider MAKS (ikke tæt skrevet) og så skal der købes nyt. Det er kun den sorte del der er tale om her - tør slet ikke regne ud hvad den bruge af farve også. Det giver mig en pris på ca 30 øre per udskrift + papir.

Det jeg nu håber på er at nogen kan fortæller mig enten en side hvor jeg kan hurtigt finde en ny printer eller måske kender en printer som er meget billig i drift.

Krav til printer:

Skal kunne tage A4 og A5

Farve ikke nødvendigt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have en god kvalitetsprinter, som virker hvergang (dog en undtagelse, når den mangler blæk), så køb en Konika Minolta...

Super udskrift og billig i drift, men den koster så en sjat... Men så er du ude over den hovedpine med dyre prints. Hver patron holder til 4000 sider tæt skrevet, så det er sindsyg mange prints, når det gøres op... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil undvære farve helt vil jeg anbefale en s/h laserprinter.
I den kategori vil jeg anbefale en HP LaserJet 4050 (eller anden model fra samme serie)
Den er både hurtig og billig i drift og kan evt. findes brugt på nettet til under 2000 kr
På en original tonerpatron til ca 1200 kr. kan du printe mindst 10.000 sider = max 0,12 kr pr side
Den jeg har stående runder snart 20.000 sider på den samme tonerpatron, men der har været mange sider med kun en lille smule tekst, så det er lidt misvisende.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:
eg købte en ret dyr HP printer fordi den skulle være god ,

Hvad er det for en HP printer du har købt? (Model og alder)

/allan

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Istedet for en ny patron hver gang vil jeg anbefale et refill kit hvis man er gør det selv typen

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Hvis du vil have en god kvalitetsprinter, som virker hvergang (dog en undtagelse, når den mangler blæk), så køb en Konika Minolta...

Super udskrift og billig i drift, men den koster så en sjat... Men så er du ude over den hovedpine med dyre prints. Hver patron holder til 4000 sider tæt skrevet, så det er sindsyg mange prints, når det gøres op... 

Fundet en til 1500 kroner, da ikke så galt. Så den kigger jeg da nærmere på :)

Kim Thranborg:

Hvis du vil undvære farve helt vil jeg anbefale en s/h laserprinter.
I den kategori vil jeg anbefale en HP LaserJet 4050 (eller anden model fra samme serie)
Den er både hurtig og billig i drift og kan evt. findes brugt på nettet til under 2000 kr
På en original tonerpatron til ca 1200 kr. kan du printe mindst 10.000 sider = max 0,12 kr pr side
Den jeg har stående runder snart 20.000 sider på den samme tonerpatron, men der har været mange sider med kun en lille smule tekst, så det er lidt misvisende.

Den kigger jeg også lige på.  takker :)

DesignYOU:

Kim Vinberg:
eg købte en ret dyr HP printer fordi den skulle være god ,

Hvad er det for en HP printer du har købt? (Model og alder)

/allan

HP photosmart C5180 som er næsten 3 år nu.  Har næsten brugt lige så meget i blæk som jeg brugte på den.

Thomas Clausen:

Istedet for en ny patron hver gang vil jeg anbefale et refill kit hvis man er gør det selv typen

Det hjælper så ikke på prisen her. Refill kit koster 15 kroner mindre end en klar patron gør. Men takker for det tip alligevel :))

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

DesignYOU:

Kim Vinberg:
eg købte en ret dyr HP printer fordi den skulle være god ,

Hvad er det for en HP printer du har købt? (Model og alder)

/allan

HP photosmart C5180 som er næsten 3 år nu.  Har næsten brugt lige så meget i blæk som jeg brugte på den.

Bruger du original patroner? i følge deres manual skulle den gerne kunne klare mere, nu ved jeg ikke hvad du har give for den men den ligger jo ikke i den dyre ende ;)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Kim Vinberg:

DesignYOU:

Kim Vinberg:
eg købte en ret dyr HP printer fordi den skulle være god ,

Hvad er det for en HP printer du har købt? (Model og alder)

/allan

HP photosmart C5180 som er næsten 3 år nu.  Har næsten brugt lige så meget i blæk som jeg brugte på den.

Bruger du original patroner? i følge deres manual skulle den gerne kunne klare mere, nu ved jeg ikke hvad du har give for den men den ligger jo ikke i den dyre ende ;)

Ja 410 minimum på en alm. patron og minimum 800 på en XL (hvilket jeg altid bruger) 

Bruger både uoriginale og originale - de første 2 år kun original. Har ingen betydning på antallet af sider jeg kan udskrive må jeg desværre konstatere. Gav næsten 4000 for den.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Men printer refill kan fylde flere gange så det er noget mere besparelsen er på

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg har selv en Ricoh, der efter thailandske forhold er ret dyr. Efter en måned løb alle fire patroner tør, og det svarer til prisen på fire standard Canon-printere.

Det ene, som jeg fandt ud af (gætter på) er, at den bruger farve, selvom man printer noget ud, der ligner sort-hvid. Ellers kan de tre farvepatroner jo ikke holde så kort tid (jeg er klar over, at de patroner, der er i en ny printer ikke er fyldt helt op).

Så jeg har indstillet alle computere til, at de som standard skal printe i sort-hvid.

Det næste er, at jeg køber kopi-patroner.

Det trejde er, at den computer, der printer mest, har fået en simpel Canon, hvor man kan købe sådan noget refill, der hænger på siden og har slanger hen til printerhovedet.

Ricoh-maskinen kan så en masse andre smarte ting som at skrive på begge sider at papiret, benytte genbrugspapir (papir, hvor der allerede er printet på den ene side, dvs. til internt brug), scanne til ens email og naturligvis faxe (det bruger man stadig i Thailand).

Hilsen, Robert

Kim Vinberg:
Jeg købte en ret dyr HP printer fordi den skulle være god , hurtig, og billigere i drift en almindelige priontere. Men synes godt nok jeg skiftede patroner ud ofte, så derfor har jeg regnet på det.. 300 sider MAKS (ikke tæt skrevet) og så skal der købes nyt. Det er kun den sorte del der er tale om her - tør slet ikke regne ud hvad den bruge af farve også. Det giver mig en pris på ca 30 øre per udskrift + papir.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)