Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af tøjmærke

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er interesseret kan vi holde et uforpligtende møde :)
Bedste hilsner

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey drenge,

Eventuelt lige tænk situation lidt mere igennem, inden I umiddelbart tager springet.

Vi er ude i, at I først og fremmest skal have sat jer nogen målsætninger op..

Nu nævner du under 100stk, så kan du godt afskrive udlandet - her skal du minimum have en container (2500-3000stk)
- Jeg kan sende dig videre til en dansk Agent i Indien. Hun er rigtig sød og hjælper dig igennem alt hvad du vil vide, som den mindste deltalje til hvor mange tråde der er i en tshirt 180gsm.

Først, så find nogen interessante personer, som kan se jeres tshirts, og eventuelt vurdere om de kunne være interesseret i at få jeres brand i butikken eller webshop.
Derefter få fat i en producent og få sat produktionen igang - det er fint at starte med få stykker i starten, men I skal regne med, at de fleste tager peberet priser i den mængde I har.
Og sidst, så sørg for at have hjemmeside klar og ellers ud og give gas med noget reklame.

Smid en besked til mig, så kan jeg godt føre jer til nogen hoveder, som kan anbefales og som laver i alle slags mindre og til konkurrencedygtige priser.

Prøv www.tshirttrykkeren.dk

 

Pøj pøj med fangsten! ;-)

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er lige igang med at undersøge de mange muligheder der er og vender tilbage om et par dage. Et uforpligtende møde kan vi ikke sige nej til. Vi kontakter dig lige på et senere tidspunkt når vi har skabt et bedre overblik. :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super i er meget velkomne

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)