Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af tøjmærke

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Vi er 2 personer der er igang med at få startet et tøjmærke. I denne forbindelse ville vi høre om der er nogle af jer der har erfaringer med valg af producenter der kan producere tøjet udfra de designs vi skitserer for dem?

 

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil anbefale spreadshirt.dk til at starte med - der er en editor hvor man kan designe trøjer, hatte, bukser og meget mere. :)

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit råd! Vi leder dog efter en producent fra udlandet der muligvis kan gøre det billigere samt mere efter vores behov og egne designs og syninger.

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm, ja okay.

Jeg prøver lige at finde noget. :)

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra København S
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Níclas.

Jeg ville prøve www.hisupplyer.com, der er en kinesisk hjemmeside med en uendelig database af virksomheder fra østen, der kan levere alt fra gearkasser til indkøbsposer.

Pas lidt på med, at bruge en primær mailboks, da der følger en hel del velvillige kinesere med hver gang du viser interesse for et eller andet på deres hjemmeside.

Held og lykke med projektet og sig til hvis I vil låne lidt plads på en hjemmeside til, at prøve det af når det er færdigt :-)

Mvh. jack

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack!

Tak for interessen!

Vi er interesserede i mængder under 100 stk. på nuværende tidspunkt. Produkterne kommer til at være T-shirts i eksklusive og alternative designs, og vi kommer til udvide sortimentet med sweaters og andet på et senere tidspunkt. Kan det stadig betale sig at benytte den kinesiske hjemmeside som leverandør i forhold til dette?

- Tak for det, og det vil vi sætte stor pris på :)

 

Fra København S
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas.

Du skal se hjemmesiden som en platform for kinesiske virksomheder til, at profilere sig selv mod omverdenen og især vesten, da alt er på engelsk. Jeg ved ikke om du allerede har kigget på den, men du søger bare igennem emnerne til du finder det du skal bruge. Når du har fundet det skriver du bare til virksomheden, der så efterfølgende svarer. Hjemmesiden er bare linket imellem jer.

Nå, men du kan få lavet det meste og minimum quotation (mindste ordren) aftaler I sikkert bare undervejs. De er rimeligt villige til, at få afsat deres produkt og en del af virksomhederne leverer igennem UPS hvis det drejer sig om pakker. Hvis du er rigtigt heldig tager de også fragtomkostningerne ;-)

Bare lige husk, at opret en anden mail til formålet, at der er en del, der får dine oplysninger når du skriver til virksomheden. Efterfølgende giver du jo så bare din rigtige mail når I er blevet venner.

Et godt råd er at man lige læner sig op af en ordbog eller en engelsk ekspert, da der er en del fagudtryk man ikke lige fik lært i folkeren ;-)

Lad mig bare høre hvis der er andet jeg kan hjælpe med.

Jack 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg vil anbefale jer en freelance modelkonstruktør, som kan lave enten mønstre eller måleskemaer udfra jeres skitser. Der efter skal i have syet en prototype som skal tilrettes. I kan enten få den syet op hjemme eller hos producenten, det afhænger lidt af produktionen som i finder. De kinesiske producenter er til store kvantiteter mens de baltiske lande er til små kvantiteter. Når i har solgt jeres design, vil jeg få gradueret på måleskema eller i cad cam herhjemme.
www.pajpattern.dk kan hjælpe med måleskemaer, cad cam mønstre som kan sendes pr mail, hvis produktionen har cad cam ellers kan det printers ud, opsyning af prototyper og tilretning og fitting samt graduering som giver standardiseret str som passer til det europæiske marked.
Held og lykke. ;)

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack

Det er alletiders tusind tak for hjælpen, det kan i den grad bruges. Jeg vil helt klart lige skrive tilbage hvis der er nogle ting der ikke lige hænger sammen. :)   

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia!

Tak for hjælpen. Det er helt sikkert det vi er ude i og vi vil klart undersøge dette nærmere. Da vi ikke selv har erfaring inde for opsyning af prototyper etc. så er vi nødsaget til at få fingrene i en fantastisk freelance modelkonstruktør, som du selv nævner i dit indlæg. :)

- Niclas 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)