Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maxiweb nede??

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anders

Jeg arbejder til dagligt med it-sikkerhed og har været i hostingbranchen ret længe. Hvis der er noget jeg skriver offentligt så det fordi jeg har en god grund til det.
Jeg vil opfordre alle til at ændre deres password uanset hvad. (de passwords som er blevet brugt ifb med Maxiweb)

Jeg skriver ikke ud af den blå luft. :-)

Jeg er ude af denne diskussion nu. Prøvede bare at hjælpe.

God nat :o)

Anders - Meebox:

gizzza:
I sådan et tilfælde hvor man hverken hører noget og ikke har adgang til MaxiWeb så kan det tyde på at hans side muligvis er blevet hacket.

Det er 100% ubegrundet og noget du tager ud af den blå luft! Fuldstændig unødvendigt. Der er ikke andet at gøre, end at håbe, at Jannick meget snart finder jordens overflade, uanset grunden til han er væk i øjeblikket. Hvis ikke han gider arbejde med webhosting mere, må han kontakte mig, så vi kan finde ud af noget, så alle hans kunder ikke lades i stikken.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven:

Også jeg fatter ikke hvad der kan være sket med Jannick - han har altid svaret hurtigt og korrekt. Jeg er som sådan ikke i klemme, tog bare for sjov en mail og et domæne for at ha mit eget navn som domæne, men har aldrig brugt det til spor. 

Jeg ville da frygte at der er sket Jannick et eller andet, det med slet ikke at svare ligner ham slet slet ikke. Det kunne virke som, at han 14/4 har ændret navnet til webpad.dk men det svarer ikke, lige som ingen af hans normale emails fungerer (ligger jo nok på samme server)

vh

Ja Cookie, havde samme fornemmelse igår, men han har været aktivfacebook siden. - det der vækker flest alarmer er at alle hans egne side er med i det nedbryd.

man kan godt være aktive vis en  ven eller en anden skriver på facebook og vis har tændt sin computer og den naboen åbner sit trådløse netværk kan det se ud som han er online og så lukker af når naboen slukker sit internet .

Der kan udmærket være sket ham noget og kan man udmærket være aktive selv vis ikke er der med vis skal gøre en reel handling så kan man jo ikke vis man ikke er der , jeg er bange for der er sket ham noget, så lad OS alle bede til Gud at han har det godt og han lever endnu.

jeg frygter det værste men kunne vi ikke alle samme bede en iværksættere bøn at han kommer tilbage igen og lever i bedste velgående , jeg vil i hvert fald ikke have noget imod at handle med ham frem over for han har altid været flink og hjælpsom amino.dk bruger alt har altid været super stabilt før nu ,

JA  måske når kommer tilbage vil han frem over have en til der kan hjælpe og tage over når der sker noget , man lære altid af sine fejl heri livet sådan er jeg i hvert fald

lad os i positive iværksættere sende al vores iværksættere energi og positive tanker og håbe alt er vel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kiggede forbi Hosting sektionen her på Amino og fandt denne tråd fordi jeg undrede mig over, at der slet ikke var nogle besøgende på et par af mine websites. Pudsigt nok var det kun websites hostet hos Maxiweb.dk, som var ramt.

Hvis der rent faktisk er sket noget for Jannik, som gør, at han ikke har mulighed for at melde sig på banen, så er jeg ret ligeglad med mine websites, men ønsker blot Jannik på benene igen.

Hvis Jannik læser med her, men blot stikker hovedet i buksen, så er det afsindigt useriøst og for øvrigt nok ret ødelæggende for hans fremtid i branchen.

Jeg har tidligere haft en del bøvl med meget lange supportsvartider (1 måned+), 3 dages ekspedition på registrering af nye .dk domæner og diverse andre "detaljer" som gjorde, at jeg ikke turde lægge betydende websites hos Maxiweb.dk.

Denne episode ændrer næppe på min holdning - jeg håber blot, at fleste mulige kunder hos MaxiWeb.dk får deres indhold tilbage, enten med Janniks hjælp eller fra en backup.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Ole Rørbye:
Så er der lyd fra Jannik her på http://maxiweb.dk/

Bedre sent end aldrig ;)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fem dage er også pænt lang tid at vente, før man melder ud, at der er problemer med driften. Hvis det "bare" var det. Nu har jeg tidligere forsvaret Jannik i tilfælde af, at det måske var noget personligt, men nu kan jeg altså godt forstå det, hvis hans kunder er vrede.

Problemerne nåede desværre også til Trustpilot.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik har efter hvad jeg ved været en meget aktiv del af amino-forummet, så jeg tilslutter mig at det er meget besynderligt at han hverken melder noget ud her eller på sin egen webside - det tager jo ikke super lang tid at redelegere et domæne på en ny server hvor man har smækket en midl. maintenance side op.

Det kan jo være at han har problemer i privatlivet der måske forhindrer ham i at drive sin virksomhed, og at det hele så brager ned på samme tid er jo dødærgeligt. Jeg håber da at de mange kunder får genoprettet så meget af det de havde som muligt. Jeg kan i hvert fald forstå at det vil tage lang tid for Jannik at bygge det gode ry som han har haft.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:
Problemerne nåede desværre også til Trustpilot.

Hvorfor desværre? Hvis manden ikke kan levere den lovede service, så kan han jo være nok så flink uden det nytter noget.

De dårlige anmeldelser er jo også fra lang tid før det aktuelle nedbrud

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

BZR:
Problemerne nåede desværre også til Trustpilot.

Hvorfor desværre? Hvis manden ikke kan levere den lovede service, så kan han jo være nok så flink uden det nytter noget.

De dårlige anmeldelser er jo også fra lang tid før det aktuelle nedbrud

Hej Ole,

Du har ret i, at der er flere dårlige anmeldelser. Jeg mente den ene anmeldelse, der relaterer sig til det aktuelle nedbrud, som Jannik kunne have undgået, hvis han havde reageret lidt hurtigere. 

Men du har ret, og jeg skal ikke undskylde på hans vegne.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Den nye dårlige anmeldelse på trustpilot, er midl. fjernet pga. klage fra Maxiweb kan jeg se.

Det kan godt være at der har været nedbrud på serveren, men telefonen har åbenbart også været ramt af "nedbrud", for den har også været umulig at komme igennem til.

Kan læse følgende sætning på Maxiweb: "Vi er ikke forpligted til at give kompensation, men vi lover at komme med et rigtigt godt tilbud snarest, som et plaster på såret".

Der lader til at de allerede er blevet "truet" med div., siden de på forhånd gør opmærksom på at de ikke mener der kan gives kompensation.

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)