Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fejlfinding i forb. med årsafslutning søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en yderst anerkendt revisor til at lave mit årsregnskab for 2011. Regnskabet er betalt og leveret, men der er fejl i startsaldo for 2012, så jeg har ikke turde bogføre et eneste bilag for i år endnu, hvilket ikke er tilfredsstillende, da jeg tidligere har bogført flere gange om ugen. Revisoren der har lavet regnskabet har nu i to måneder lovet at rette op på fejlen og har gang på gang lovet at kigge på det - men der sker bare ikke mere. Nu er jeg efterhånden temmelig træt af at blive holdt hen med tomme løfter.

Jeg søger derfor en anden revisor/regnskabskyndig, der kan tjekke mit regnskab og finde ud af, hvorfor startsaldoen ikke stemmer. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for denne hjælp - dog har jeg jo betalt for udarbejdelse af et regnskab, så jeg håber, at fejlen kan rettes billigt.

Jeg bruger e-conomic, så det vil klart være at foretrække, at du er rutineret i brugen af dette program.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:40

Hej Presta

Nu er det jo ikke helt sikkert, at der er fejl i startsaldiene for 2012 - det kan også være, at der bare mangler nogle efterposteringer. Især i e-conomic plejer der altså at være ret god sammenhæng mellem de to år. Men hvis du gerne vil have det tjekket igennem, vil jeg gerne kikke hurtigt på det og så give et bud på, hvad det kan være, og om jeg kan løse det på en rimelig og aftalt tid.

Dbh
Anette

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:01

Måske kan vi barte lidt. Jeg er god til bogføring og e-conomic.

Kan du hjælpe mig med prestashop assistance (programmering)? Jeg har nemlig en fejl i mit paypal modul jeg skal have udbedret.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 15:11

Hej Jørgen og Anette

Jeg fik et tilbud via privat besked, som jeg allerede har takket ja til - men tak for jeres svar.

Mht. din fejl Jørgen kan du evt. sende mig en besked og fortælle nærmere, hvad din fejl går ud på - måske kan jeg hjælpe eller henvise dig til en som kan:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)