Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Kan du anbefale et godt firma?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg må erkende det man laver selv kommer man længste med har prøvet lidt af hvert rundt omkring men der hvor jeg er kommer længst med er mit eget arbejde , men vil du rigtigt langt skal du have nogle gode bloggen på din side og på have venner nogle SEO der har en god viden om dit emme der kan bloggen om det , da viden om dit emme er det meste afgørende i sidste ende , så prøve at finde en god kontakt der har god viden om dit emme

jeg vil ikke anbefale nogle for alle er forskellige , jeg ved ikke alt hvad de ved om alle emmer , viden og atter viden om dit emme , det giver bonus i sidste ende og der finder du også den meste motiveret til at hjælpe dig da den person har en vis interesse om dit emme 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sergej

Uanset hvilken virksomhed du bruger til linkbuilding, så er det vigtigt at du sikrer dig at de har en bred vifte af forskellige typer links fra forskellige typer online medier.

Google har jo lavet nogle radikale ændringer på deres algoritmer over det sidste halve års tid, som generelt peger på at jo mere variation der er i linkbuilding på specifikke søgeord jo mere styrke og højere placering giver det. Backlinks.nu kan sagtens give dig et placeringsboost, men vil over tid fortage, fordi de ikke har den fornødne styrke til at bibeholde styrken.

Du skal være velkommen til at kontakte dem jeg arbejder for (Atak Advertising & Marketing). Vi har ganske gode resultater med vores linkbuilding og er godt med på hvad Googles ændringer har af betydning for vores metoder.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Sergej.

Jeg har også prøvet backlinks.nu og et andet professionelt frma til seo, men efter jeg er skiftet over til seonord.dk er mine placeringer eksploderet og jeg har en kæmpe fremgang, både i antal besøgende og antal køb.

Jeg kan varmt anbefale Per Allerup og Seonord.dk

Jeg syntes ikke det giver mening, at jeg skal lave 2 links til 1 link jeg har betalt for at få, hos backlink.nu bare for at de giver værdi. Så kunne jeg jo lige så godt linke de 2 links, direkte ind til min side.

Hvilket signal sender jeg ikke også til google, når der pludselig kommer 100 vis af PR0 links fra ikke indekserede sider til min side, fra Rusland, Kina, Australien osv. hvor jeg ikke er repræsenteret med min side? Jeg tror google trækker lidt fra igen så!
Derfor er det ikke sådanne links jeg vil gå efter i fremtiden.

Dbh

Michael

Fra København
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg påskønner at folk bruger tid på at skrive hvordan man bedst opbygger sit link-imperium, men jeg ved nok om det. Det eneste jeg har brug for er at finde et firma / en person der kan levere varen.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

I lyset af din seneste besked vil jeg nøjes med at komme med et par anbefalinger her af folk, jeg personligt har gode samarbejdsrelationer med:

SEO-Light af Brian Reinhold. Meget, meget dygtig og troværdig mand.

Blucher Media af Emil Blücher. Ung og passioneret omkring al SEO.

Opti-Web af Henning Larsen. En rigtig guttermand, der med garanti også kan hjælpe meget. 

Desuden er Erik Hamre også freelance linkbuilder, og han har om nogen luret en del tricks af efterhånden.

Held og lykke med at finde den rigtige person. :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)