Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og konstruktiv kritik søges...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gæve Iværksættere! :-)

 

www.sundhedsformidlerne.dk har vi mange besøgende - og vil meget gerne have mere at lave!

 

Håber du lige har tid til at kigge forbi, surfe lidt rundt på sitet og skrive en feedback til os. Tak for det...

 

Claus

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Først og fremmest lidt ros - det er jo altid godt.

Det ser rigtig godt ud, og virker til at være gennemarbejdet, dejlig forfriskende farver. Men nu til kritikken.

Jeg tog mig selv i at scrolle op af flere gange selvom jeg var i toppen, fordi jeg ville se det sidste af logoet, jeg kunne kun lige se den lille stump der stak ned ( som jo så åbenbart er hele logoet :) )

Nu sidder jeg hos min gamle mor, hvor der kun køres 800x600 og her skal der scrolles begge veje, simpelthen fordi menuen er for lang. Det er lidt syndt da resten af indholet ( de 3 bokse) sagtens kan ses i 800x600

Når man går over menupunktet sundhed på jobbet, er det stort set umuligt at læse punkterne fordi de går ned over den fadede dame, som har samme nuance som menupunkterne. Det holder ikke.

Jeg ville korte nyhedsboksen af, og kun vise de 2-3 nyeste, så den ikke bliver så lang, en fed lille detalje kunne være at få alle 3 bokse til at blive lige lange.

Når du skriver vælg dit område herunder - og der så er privat og erhverv, forventer jeg at jeg skal vælge det ene eller det andet, men jeg kan ikke klikke på dem, udover de links der er i teksten. Jeg synes det er lidt misvisende, og kan ikke helt gennemskue systemet.

Det var hvad jeg lige kunne finde :)
Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

 

Tak for konstruktiv, konkret kritik. Jeg vil rette de ting jeg selv kan, og resten får web-designeren lov til at pille ved. (Det der med "Vælg dit område...")

 

Claus

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du lige fortæller webdesigneren hvad han skal pille ved, så bed ham om at tjekke designet i Firefox browseren... Der er nogle grimme fejl! Yderligere er der fejl i de .gif''er som bruges som de tre overskrifter på forsiden. Der er noget hvidt på den buede del, og det bryder det ellers flotte baggrundsbillede i bruger.
Men ellers er det et lækker design.
Det første jeg lige lagde mærke til da jeg kom ind på siden, var at det ikke var tydeligt hvad siden drejede sig om. Kunne godt lige bruge en sætning/punchline der fortalte jeres mission eller noget i den stil.

Det var alt fra her for nu...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du lige fortæller webdesigneren hvad han skal pille ved, så bed ham om at tjekke designet i Firefox browseren... Der er nogle grimme fejl!

 

Tak for endnu en god konkret kommentar... men jeg er lidt blank! Hvad betyder : Der er nogle grimme fejl...  - tjekke designet i Firefox broweren?

 

Claus

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-05-2007 17:22:29
Forfatter: Sundhedsformidlerne.dk
Når du lige fortæller webdesigneren hvad han skal pille ved, så bed ham om at tjekke designet i Firefox browseren... Der er nogle grimme fejl!


Tak for endnu en god konkret kommentar... men jeg er lidt blank! Hvad betyder : Der er nogle grimme fejl...  - tjekke designet i Firefox broweren?


Claus



Hvis du har installeret internet browseren Firefox, og tjekker din hjemmeside, så vil du se at layoutet ikke er det samme som i Internet Explorer. Der er nogle fejl i layoutet som skal/bør rettes. Og hvis du stadig er blank, så bare send min kommentar videre til din webdesigner, personen bør vide hvad jeg snakker om

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har kun en lille hurtig bemærkning til et ellers pænt site: Billedet af pigen og drengen i midten er i 1123 x 842 px men bliver kun vist i 127 x 88 px. Det betyder at dine besøgende skal downloade en langt større fil en nødvendigt og at billedet desuden bliver forvrænget. Jeg vil anbefale dig at altid at vise billeder i den størrelse de reelt er i.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
En flot og overskuelig side med pæne farver. Og nogle lækre frugtbilleder.

Lige et par ting fra mig.

Skal billedet i undermenuen ”Kendskab til kostrådene”, der ligger under menuen ”Sundhedsformidling”, ikke være det samme billede som de andre i denne menu? Ellers kører I fint med at have samme billede hele rækken ned i én menu.

Når man står på forsiden, er det lidt svært at se de nederste underlinks i menuen ”Sundhed på jobbet”, pga. den mørke farve i modellens hår. Jeg kører med skærmopløsning 1024 x 768, men det er muligvis ikke det samme ved andre skærmopløsninger.

Hvad med f.eks. korrekturlæsning. Sundhedstjeck” staves enten ”tjek” eller ”check",
og ”plan som virker for lige præcist til mig” =  ”plan, som virker lige præcist for mig”. Der er en del forkerte endelser, og der er nogle steder skrevet ord, der ikke skal være der. Der er enkelte steder fejlagtigt skrevet med stort begyndelsesbogstav. Det kan jo være, I ikke er nået til korrekturlæsningen endnu. Jeg synes bare, at når nu siden er så flot, hvorfor så ikke sørge for at få det sidste med.

Held og lykke  med siden!

Mvh Kirsten



www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de gode kommentarer.. nogle af dem har allerede ført til ændringer, andre for webdesigneren lov til at gøre noget ved.

 

 

Claus

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus.

 

En flot hjemmeside, som afspejler sundhed.

 

I har en billede af en kvinde og dreng på forsiden. Selve billedet fylder 1,24 mb, hvilket er alt for meget, så det kan I roligt gøre mindre.

 

Ellers vil jeg gerne slå et slag for dialogen med jeres besøgende.

 

Tænk over, hvilke tiltag, som kunne gøre det interessant for de besøgende at tage kontakt til jer.

 

I netop mit felt vil jeg helt klart overveje små online seminarer, hvor interesserede helt anonymt kunne få et online foredrag omkring kost og ernæring.

 

Som overvægtig (ja jeg har selv en lille smule på sidebenene), så er det måske svært at tage de første skridt. Det hele handler nogen gange om blufærdighed, tillid og erkendelse (har jeg hørt andre sige). 

Her vil et online (kort) seminar give mig lejlighed til at se det hele an - både konceptet, men også jer. Altså jer, som skal hjælpe mig med at slippe de sidste kilo. 

 

Fordelen derudover er selvfølgelig at den besøgende kan se det hele trygt fra sin egen pc i sit kontor.

 

Ellers vil jeg jo sige, at netop jeres felt "emmer" af dialog, relationer og tryghed for at det hele kan lykkes.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)