Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkelsenmedia...?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre herinde der på det seneste er begyndt at have flere problemer med udbetalingerne fra Mikkelsen Media? Kan næsten ikke passe at jeg skal være den eneste, he he...

Min december udbetaling fik jeg først her for nylig, efter flere henvendelser på både mail og telefon. Deres nye bogholder er vist ikke helt inde i sagerne kunne jeg forstå. Der står at udbetalingsdagen er den 15 i hver måned og den dato er de tidligere også dukket op, men nu har vi den 20 og min for februar måned, er stadig ikke kommet til udbetaling. Det er selvfølgelig i orden at sådanne er nogle dage forsinket, det tager jo nogle dage at opgøre så mange kontoer, men synes godt nok de er begyndt at hænge lidt i den derinde.

Januar udbetalingen var også noget senere på den end ellers, men kom da uden jeg skulle henvende mig.

Er det mig der bare er et surt løg? he he

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:04

Lad os få flere historier frem så vi kan blive kloger på hvem er ved at lukke og hvem er not.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:08

Tror ikke de er ved at lukke, ikke efter hvad jeg ved ihvertfald, men synes bare de er blevet noget sløve i det

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:42

Jeg har altid fået mine ting, dog en gang hvor der var en fejl i nyt system og jeg var glemt.. Sidste gang gik det også fint efter et opkald, men jeg ringer også hurtigt hvis de ikke er kommet som aftalt, heller give dem hurtigt kald og få afklaring, end tænke det værreste :)

Dog har jeg store problemer med Gu ava

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nej jeg er ikke begyndt at have problemer med Mikkelsenmedia. Det har jeg altid haft :-)

Nok det mest useriøse affiliatebureau i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:17

MikkelsenMedia er ikke meget værd. Har aldrig fået udbetaling og min konto blev pludselig lukket uden begrundelse, og de svarer ikke på deres mails. Dette er dog over et halvt år siden.

Jeg har ikke tænkt mig at bruge dem igen, slet ikke med alle de svindelsager de har været involveret i!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:42

Synes egentlig bare det er lidt underligt, for har aldrig haft problemer med dem før og udbetalingen har altid faldet prompte, men ikke så meget her på det seneste Surprise

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:45
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:45

Det der dog nu virker mest irriterende for mig er, at når man ringer til dem, så er bogholderen ofte gået hjem selvom det er midt på dagen. Får man så endelig fat i hende, så ved hun ikke rigtig hverken ind eller ud (lyder ufattelig gammel i telefonen) og siger man skal snakke med Martin (CEO)... Han er dog længe om at svare på hans mails... Men må forsøge at ringe til dem igen og så se hvordan det går... Bare lidt ærgeligt at blive bedt om at snakke med bogholderen, som så ikke kan tage beslutningerne om at der skal udbetales Tongue Tied

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:47

Orh, det er som ikke dem der giver den nye bogholder skylden, det er såmænd lille jeg, he he... Sværger, hun lyder OLD gammel, men det skal selvfølgelig ikke betyde at hun ikke kan finde ud af det... Lød bare til bedstemoderen var kommet ind for at stå for computersystemet, så lagde da på med et smil på læberne sidst Big Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)