Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkelsenmedia...?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har værert problemer med rettidig udbetaling fra Mikkelsen de sidste 6 måneder...

Bogholder er altid syg eller gået hjem.

De har altid været seriøse før i tiden til at udbetale til tiden men skal love for at det er lavet om...

Man skal hænge i røret konstant eller skrive 1000 mails...

Og bogholderen får skylden selvom hun ikke kan overføre penge før chefen har skrevet under så man kan jo undre sig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har kun haft problemer med Mikkelsen Media. De svarer ikke på mine mails, deres bannere linker forkert, og der har kun været bøvl og bøvl med dem. Pludselig en dag havde de lukket min konto ned. Indifferent

Dem bruger jeg aldrig mere.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De har også lukket min konto uden varsel - har dog altid fået mine penge til tiden. Men syntes dog det er en sjov taktik at lukke kontoer som er inaktive, kunne  jo være folk de vendte tilbage!

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48

Jesper Sølund:

De har også lukket min konto uden varsel - har dog altid fået mine penge til tiden. Men syntes dog det er en sjov taktik at lukke kontoer som er inaktive, kunne  jo være folk de vendte tilbage!

Min er også blevet lukket og har skrevet til dem for at høre hvorfor og om de ikke kunne åbne den igen. Dårlig stil bare at slette ens profil, advar dog affiliates før og bed dem evt om at logge ind inden 30 dage eller lav et salg. CJ har eks krav om at man laver et salg hvert 6. måned hvis jeg husker rigtigt ellers lukker de ens konto, dog advare de en inden.

Lille tip til Mikkelsen hvis i læser med spørg jeres affiliates hvorfor de ikke bruger jeres netværk mere - Det kunne jo være at i ville få nogle tip til hvordan i sikre jer at det ikke sker i fremtiden.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)