Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er kunden en røver?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-05-2007 12:54:53
Forfatter: Renè Sørensen
Jeg tænkte på, er det muligt at bruge paypal og være sikker på at få sine penge?




Bankoverførsel, og ingen checks.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke hvordan PayPal virker og hvorvidt du kan risikere at miste pengen på den måde. Hvis han er helt vild med alternative betalingsmuligheder er det bare at sende ham forbi Western Union. Så kan du få udbetalt dine penge cash max 15minutter efter og gå hjem og pakke ordren :) Han kan endda betale Western Union med sit kreditkort når han bor i England!

De har dog udstyret på plads til at opdage den slags fup, så det kan være han ikke har lyst. På den måde kan du i hvert fald vente med at sende til du har kontanter i hånden og han kan få lov til at bruge sit elskede kreditkort.
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg har nu sagt til kunden, at hvis person ikke kan lave en bankoverførelse, kan vi desværre ikke lave en handel. Personen skriver konstant, så nu har jeg blokeret ham. Har simpelthen bedre ting at tage mig til. Der er simpelthen for mange ting der peger i den forkerte retning. Men super at jeg kan få så meget respons fra jer, og vil gerne takke for jeres hjælp. Er nybegynder i faget, så skal jo lige lære hvordan tingene hænger sammen real life. Det er desværre ikke alt man kan lære ud fra en bog.

Håber i får en rigtig god mandag.

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)