Hej alle. Jeg er ved at stable en webshop på benene, hvor én af mulighederne er, at kunden selv skal kunne designe sin egen skjorte eller sit eget jakkesæt. Det betyder, at der skal være valgmuligheder mht. krave, knapper, lommer, ærmer osv, - som skal vælges ud fra nogle lækre illustrationer, der viser hvordan slutresultatet bliver. Jeg skal nok i alt bruge ca. 40 illustrationer, - hvoraf det er i "sæt", - f.eks. 5 kravetyper, 5 ærmetyper, - hvor jeg formoder, at grafikeren kan genbruge dele af samme illustration med et par ændringer? Leverandøren bliver formentlig www.narry.com, - under "online shop" og "shirts" kan I se eksempler på illustrationer, - jeg må sandsynligvis gerne bruge disse, - jeg synes bare, de er meget lidt fede/moderne. Kan du lave noget fedt til en fornuftig pris, så send mig en PM. Mvh Chris |
Illustrationer mangles, - kan du lave dem?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Det lyder som noget ku hjælpe med. Kontakt mig gerne Mvh, Aase |
Hej Aase. Send mig en PM med din mail, - og evt. et bud på, hvordan du kan forestille dig en illustration af f.eks. en skjortekrave i moderne design. Mvh Chris |
Hej Jeg vil anbefale illustrationer i illustrator med arbejdstegninger af forskellige kombinationer http://pajpattern.dk/maaleskemaer her laver vi illustrationer til modebranchen og salgsmapper. Jeg sender lige en PM www.pajpattern.dk |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)