Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af webshop samt ideer til markedsføring!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin shop men du bør installere Gomage Light Checkout på shoppen da standard 6 trins betaling er dårlig og du taber mange kunder på det.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 14:21

Martina,

Tak for ros :) Ja, kender godt den holdning, man ikke vil sende fragtfrit.. men det hænger jo heller ikke sammen på en ordre under 500 kr. Så det er jo forståeligt.

OK, har nu gjort meget for at google optimere, så vi kigger pt. på andre muligheder.. men sådan en side der lige er gået live, har meget at kæmpe for :)

Sisse,

Vi vil kigge lidt mere på hvad vi kan gøre "Ekstra" - God input :)

Der er flere der har kommenteret på titlen.. må jeg lige gøre noget ved :) hehe

Dorthe, ville vises alle de mærker hun forhandlede, så det var et kompromis med slideren, da den er mere kompakt.

Enig mht. menu..

Mht. konkurrence.. så slår vi det bare op i facebookgruppen, selve konkurrencen består blot i at 4 vindere udvælges efter 1 månede, ud af dem der har handlet på shoppen !

Anders,

Tak for indputtet:)

Vi vil rigtig gerne have tryustpilot ind, men vi skal lige have den del igang først, det samme gælder e-handelsmærket ..

Christina,

Tak for indputtet, vi når desværre ikke at rette til i denne uge.. Men menuen er vist, blevet en topprioritet :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 14:27

Hej Dirch,

Ja, der er helt sikkert nogle issues med billederne, især Dorthe er meget utilfreds med dem der er.. Jeg er selvfølgelig heller ikke begejstret.

Men det har ikke været muligt at få alle billeder lige gode, nogle er taget fra producenternes sider osv. Det handler jo alt sammen om penge. :/

Når der er tid og penge til det, vil det også blive optimeret.

Men tak for inputtet :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:25

Kristoffer,

Tak for indputtet... jeg syns ellers at magentos one-page-checkout er super nem..

Men brugerne kan selvfølgelig have en anden opfattelse.. Bare det man kan bestille som gæst uden at oprette bruger er jo smart.. og selvom den er i 6 trin, tager den jo kun 1 min at taste sig igennem.. Men det kan vi jo overveje :)

Er det en gratis extension, eller koster den penge? Vi kan jo hurtigt lige smide den på en test server..:)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:30

Kristoffer,

Nå prøvede lige en demo af onepage, du snakkede om..

Kan godt se den er ret cool..

Vi er bare vant til at kode vores egen extension.. Så ved vi hvad der forgår.. :)

Men så kan vi jo holde den tid op imod prisen på komponenten..

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)