Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tim Sales & Charles King i Oslo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan godt betale sig at overveje et par dage (måske en lille velfortjent ferie?) i det Norske... King og Sales kommer til Oslo, læs mere - og se deres Network Marketing introduktionsfilm - på http://www.qseminars.no/leadership_event.html 

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:56
Dette skal jeg og mitt team være med på.

Har selv vært med Tim Sales på en uge''s cruise i Karibien hvor vi hadde treninger/coaching nesten hver dag og det var helt fantastisk. Har også hatt æren av å stå på scenen sammen med Tim Sales foran 1500 mennesker (det var også fantastisk) :)

Det som er synd er at alle de der IKKE forstår NWM er faktisk de der skulle reist til dette seminaret, men det er stort sett nettverkere der allerede kjenner godt til bransjen der kommer. Jeg ser uansett frem til et fantastisk seminar i Oslo.

En stor takk til Kjetil Dreyer og teamet i Networkmarketing.no for at de bringer Tim og Charles til Norge.

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:05
Dato: 27-05-2007 09:55:48 Forfatter: Rune Evensen
Det som er synd er at alle de der IKKE forstår NWM er faktisk de der skulle reist til dette seminaret, men det er stort sett nettverkere der allerede kjenner godt til bransjen der kommer.

Det har du da ret i, Rune... men tror du de fanatiske anti-network marketing debatører vi eks. ser på Amino vil BETALE for at få at vide - 100% faktuelt - at de er fejl på den...  

I think not!

Omvendt.. så må det være den enkelt Network Marketing folk der bruger seminaret til at styrke deres egne argumenter i forhold til kritikerne - ligesåvel som det jo godt kan betale sig at invitere de "rigtige" folk uden for branchen til et kig IND i branchen..

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)