Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tømrerfirma opstart

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg går lidt med drømmen om at starte et lille tømrerfirma, hvor jeg evt bliver lejet ind i andre firmaer, eller laver ting for kunder jeg skaffer.
I den forbindelse ønsker jeg at være medlem af Dansk Byggeri og Byg garanti.

Men.. Er det noget det koster noget?
Kan man blive medlem uden CVR. Nr? (Ønsker ikke CVR nr i starten da jeg bliver fritid og sådan indtil jeg har skaffet nok kunder til at gå "Solo")

Mvh
Mads 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det koster, du kan få et cvr. nr. gratis, men du skal ikke lave tømrerarbejde uden et selskab, for din egen skyld,.

Det koster 3500 excl moms i optagelses gebyr til Dansk Byggeri, og mi. 6000 om året

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Provins:
du skal ikke lave tømrerarbejde uden et selskab, for din egen skyld,.


Er det ikke muligt i sit CPR nr? (Er ikke ude på sort arbejde) Eller hvad mener du her? 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan du få en cvr. nr. til et personligejet virksomhed. Det er mener er lige som en murer, du hænger på konstruktionsfejl for altiid

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

okay. tak for hjælpen.

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at se at der er nogle herinde hvor det hele ikke foregår over nettet!!

Jeg vil råde dig til at blive meld ind i et netværk, hvor du kommer til møder med andre iværksættere. Det kan give dig noget erfaring, nogle der kan hjælpe med dvr. ting. Og så kan det jo også give mere omsætning ;)

Tjek eventuelt her: http://xn--netvrkfyn-j3a.dk/ det er gratis for amino'er det første halve år. 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik også lige et andet spørgsmål, men vil ikke begynde at starte en ny tråd.
Nogen der ved omkring at kører tømrerfirma omkring forsikringsskader.
Hvordan samarbejder man med dem? Er det simpelthen bare at tage telefonen og ringe? 

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få et cvr. nummer som enkeltpersons firma, så hæfter du personlig, overvej at lave et aps så du ikke hæfter for evt. fejl der kan risikere at opstå, eller få en forsikring som kan dække imod dette. De penge du skal ligge til et aps kan du bruge på at købe udstyr når aps'et er lavet.
Ang. forsikringsskader, så er det ofte kunden selv der finder den tømrer de vil have til at lave det selv, sådan har det været i de selskaber jeg kender til. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)