Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone fra England eller USA

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg er nok ved at være den eneste teenager her i landet, som ikke har fået skaffet mig sådan en iPhone. Så nu er jeg gået på jagt efter sådan en krabat.

Men hvor vil det være billigst? Jeg går lidt og tænker på at købe en brugt her fra Danmark, dog med lidt slid og ælde på bagen. Derudover kunne man også bestille den hjem fra enten England eller USA. Men ville der være noget farligt i det? Altså, ville en iPhone fra USA eller England kunne det samme som en dansk?

Jeg er slet ikke inde i den verden, så har vitterligt ingen forstand på det.

Og er der nogen af jer, som har erfarnig med at købe smartphones fra udlandet?

Bedste hilsner,

Sander 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sander:

Hey!

Jeg er nok ved at være den eneste teenager her i landet, som ikke har fået skaffet mig sådan en iPhone. Så nu er jeg gået på jagt efter sådan en krabat.

Men hvor vil det være billigst? Jeg går lidt og tænker på at købe en brugt her fra Danmark, dog med lidt slid og ælde på bagen. Derudover kunne man også bestille den hjem fra enten England eller USA. Men ville der være noget farligt i det? Altså, ville en iPhone fra USA eller England kunne det samme som en dansk?

Jeg er slet ikke inde i den verden, så har vitterligt ingen forstand på det.

Og er der nogen af jer, som har erfarnig med at købe smartphones fra udlandet?

Bedste hilsner,

Sander 

I USA er de rigtige billige, men det hænger ofte sammen med at de bliver simlocked, og udover det kommer der moms på. - I England koster en iphone 4s 16gb ca 4500kr som ny.

I Danmark kan du få den til samme pris ca. - Jeg vil lige benytte lejligheden til at linke til  http://www.mobiltjek.dk/mobiltelefoner/apple-iphone-4s-16gb/

Som er lavet af en her fra Amino.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven:

I USA er de rigtige billige, men det hænger ofte sammen med at de bliver simlocked, og udover det kommer der moms på. - I England koster en iphone 4s 16gb ca 4500kr som ny.

I Danmark kan du få den til samme pris ca. - Jeg vil lige benytte lejligheden til at linke til  http://www.mobiltjek.dk/mobiltelefoner/apple-iphone-4s-16gb/

Som er lavet af en her fra Amino.

Hey Eric, mange tak for svaret!

- Hvad ville det sige, at telefonen er simlocked?

Bedste hilsner,

Sander

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Eric aka Seiven:

I USA er de rigtige billige, men det hænger ofte sammen med at de bliver simlocked, og udover det kommer der moms på. - I England koster en iphone 4s 16gb ca 4500kr som ny.

I Danmark kan du få den til samme pris ca. - Jeg vil lige benytte lejligheden til at linke til  http://www.mobiltjek.dk/mobiltelefoner/apple-iphone-4s-16gb/

Som er lavet af en her fra Amino.

Hey Eric, mange tak for svaret!

- Hvad ville det sige, at telefonen er simlocked?

Bedste hilsner,

Sander

I USA har apple nogle aftaler, med de forskellige teleselskaber, hvor telefonen kan være låst helt op til 2 år, det vil sige du kan ikke købe den fra USA, og så f.eks. få TDC abb. Herhjemme, så skal den åbnes først.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven:
I USA har apple nogle aftaler, med de forskellige teleselskaber, hvor telefonen kan være låst helt op til 2 år, det vil sige du kan ikke købe den fra USA, og så f.eks. få TDC abb. Herhjemme, så skal den åbnes først.

Men kan det ikke lade sig gøre at åbne den? Eller er det ude på et sidespor med loven?

For efter en hurtig Google søgning, så kommer der da flere resultater op med firmaer der kan lave unlocking af din iPhone? Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Eric aka Seiven:
I USA har apple nogle aftaler, med de forskellige teleselskaber, hvor telefonen kan være låst helt op til 2 år, det vil sige du kan ikke købe den fra USA, og så f.eks. få TDC abb. Herhjemme, så skal den åbnes først.

Men kan det ikke lade sig gøre at åbne den? Eller er det ude på et sidespor med loven?

For efter en hurtig Google søgning, så kommer der da flere resultater op med firmaer der kan lave unlocking af din iPhone? Smile

Jo det kan det men det er på den andenside af loven, eller i mindste fald en gråzone. Derfor nævnte jeg det ikke.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven:
Jo det kan det men det er på den andenside af loven, eller i mindste fald en gråzone. Derfor nævnte jeg det ikke.

Jeg forstår Skype-Smile

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du overvejer en iPhone fra USA, så husk at få den i en GSM version. Jeg tror ikke at du kan bruge CDMA versionen i DK.

Ja, det er rigtigt nok med bindingen. Vi er bundet i 2 år når vi køber en iPhone. Dog kan den købes uden abonnement, men så er prisen også $600 + evt. tax så vidt jeg husker.

Mvh Carsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lede efter et godt tilbud på en iPhone herhjemme eller måske købe en brugt?

Som nævnt tidligere så er der meget lidt at spare i England og Tyskland, og det kan derfor ikke betale sig. Hvis du selv tager til USA, så er muligheden for at købe en billig iPhone derovre ved at købe den brugt.

 iPhone 6

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Jeg ville lede efter et godt tilbud på en iPhone herhjemme eller måske købe en brugt?

Som nævnt tidligere så er der meget lidt at spare i England og Tyskland, og det kan derfor ikke betale sig. Hvis du selv tager til USA, så er muligheden for at købe en billig iPhone derovre ved at købe den brugt.

Jeg vil formodentlig nok bare kigge efter en herhjemme i stedet for. Som du pointerer, så er der sgu ikke meget at hente i udlandet, og så slipper man samtidig for alt det unlocking gøgl Skype-Wink

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)