Kære Aminoer. Det endelig lykkedes for www.telesvar.dk at komme på side 1 på Google, under telefonpasning, og det med lidt hjælp fra Aminoer, det skal i have en stor tak for. Selvfølgelig har jeg selv lagt en del arbejde i SEO af min side. Dette begynder selvfølgelig at give pote :O) og det skal fejres herinde! Derfor vil jeg gerne give lidt tilbage. Jeg har besluttet, at hvis man er Amino gratis eller plus medlem, så skal i alle få mit tilbud med telefonpasning 1 måned med op til 100 opkald for 500,- excl. moms, mod forudbetaling. De første 2 dage med telefonpasning er gratis. Du får som følger:
Dette gør jeg for at sige jer en tak for hjælpen og selvfølgelig få nogle flere kunder :O). Den efterfølgende måned vil du stadig kunne få start tilbuddet på 900,- med op til 100 opkald som Amino medlem, hvis du ønsker at fortsætte samarbejdet. Er du iværksætter/nyopstartet, har du specielle vilkår hos Telesvar se her! Iværksætter tilbud kan ikke kombineres med ovenstående Amino tilbud. Telesvar er telefonpasning uden binding! Tilbuddet gælder til og med 31 maj. Dato for opstart er op til dig. Bemærk at jeg tager ikke flere ind end der er kapacitet til! Alle henvendelser må gerne ske gennem en PM til mig her på Amino, vær rar at skrive Amino tilbud som overskrift på mailen, da jeg også modtager andre henvendelser. God dag til jer alle og endnu engang tak for hjælpen! Venlig hilsen Cher Pedersen |
Absolut bedste tilbud på telefonpasning til alle Aminoer!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)