Vi er to drenge på 18 år, der aflsutter gymnasiet her til sommer og vi har fået den ide at starte vores eget tøjmærke - vi havde tænkt os stille og roligt at starte ud med at lave en T-shirt som vi starter med at sælge rundt i vores vennekreds...men vi har brug for lidt råd og hjælp og nogle kontakter til produktion
Vores første T-shirts skal være billige at producere, men være i god kvalitet, med påsygede "badges" eller vores logo eller hvad man kalder det, som vi selv har designet....Nogen der kender steder eller kontakter, der ville være gode? og hvordan fungerer med det hele? gode råd og kontakter er velkomne.
Vi har tænkt os at bruge hele næste år, intensivt, på at få startet det her op. Håber på nogle gode svar fra jer!
Du må gerne ringe til mig på 98101088 så skal jeg forsøge at svare på alle de ting du gerne vil vide i forhold til at komme igang :) OBS jeg har selv 2 tøj mærker som sælger så lidt ved jeg da :)
Hej I er meget velkommen til at kontakte www.pajpattern, vi laver mønstre i cad cam og syning til modebranchen. Vi vil gerne hjælpe jer igen og svarer på spg. Bedste hilsner Pajpattern