Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multi Level Marketing FAIL

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Gilleleje
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Talk fusion Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ikke noget særligt indhold kun en masse link til noget hvor du kan komme til at tjene penge. Jeg tror du skal have noget mere indhold på siden for at det kan skabe noget trafik. Der skal nok nogle flere artikler om hvad fordelene er ved disse produkter.

Du får nok ikke Amino folk til at aktiver sig på disse produkter.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Gilleleje
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Talk fusion Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lykkebjerg.

Tak for din utrolige viden inden for marketing.

Jeg er igang med opstart, men selve linket jeg har sendt ud er til min blog, og handler lidt om hvad MLM er og hvilke muligheder du har med det.

Det er udelukkende til folk der er seriøse med MLM, men som ikke helt kan slå igennem og skabe den succes de fortjener.

Hvordan kan det være du kommenterede, kender du selv til MLM?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til selve indholdet har jeg ingen inputs. Men hvis der er noget jeg har erfaret, så er det at sproget betyder meget! Faktisk så meget at et dårligt sprog, skaber useriøsitet omkring teksten.

Jeg synes du skal løbe over din tekst en gang eller to, ret stavefejl, store bogstaver, kommatering osv., for at det hele virker lidt mindre som et halv stykke arbejde ;)

Fra Gilleleje
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Talk fusion Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tak for hjælpen i er gode herinde til at se andre små fejl og hjælpe, tak! Jeg skal nok læse det igennem og rette komma og punktum så alle kan forstå det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Emil Jensen :

Hej Martin.

Tak for hjælpen i er gode herinde til at se andre små fejl og hjælpe, tak! Jeg skal nok læse det igennem og rette komma og punktum så alle kan forstå det.

Frederik,
Jeg tror ikke, at du skal forsøge selv at læse korrektur og rette. Det er ikke fordi jeg ikke tror, at du kan rette, men man overser gerne nogle ting. Spørg hellere en søster eller en kusine eller din mor. Andre ser på det, du har skrevet, fra en anden vinkel.
Fra Gilleleje
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Talk fusion Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er glad for jeres respons, tusind tak.

Hvis man ser bort fra punktum, og komma, fejl er det ikke for at blive bedre til dansk jeg har lavet en blog.

Det er for at komme ud med et budskab, og selvfølgelig kunne debatere om emnet!

Hvilket jeg meget hellere vil, selvom jeg er udemærket klar over, at det for nogen kan udvise en form for useriøsitet, men det er jeg bestemt ikke.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frederik Emil Jensen :
Det er udelukkende til folk der er seriøse med MLM, men som ikke helt kan slå igennem og skabe den succes de fortjener.

Der er tre helt basale grundregler for succes i MLM - og de virker HVER gang - NÅR de bliver praktiseret:

1. Snak med folk

2. Snak med folk

3. Snak med folk

Pas på ikke at bytte rundt på dem :-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Der er tre helt basale grundregler for succes i MLM - og de virker HVER gang - NÅR de bliver praktiseret:

1. Snak med folk

2. Snak med folk

3. Snak med folk

Jeg ville nok bytte rundt på punkt 2 & 3 - men ellers er jeg grundlæggende enig med dig! Wink

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Jeg ville nok bytte rundt på punkt 2 & 3 - men ellers er jeg grundlæggende enig med dig! Wink

Lige præcis der det går galt... downlines har ALTID en tendens til at opfinde den dybe tallerken, istedet for at gøre det der VIRKER ;-)

Som deres guru upline har fortalt dem... *SMIL*

Lasse Burholt med omtale

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)