Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler en amino? Møbler og kontormøbler. Hjælp til at skrue en webshop kampagne sammen og prissætning.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har for nylig launched en ny webshop. Og det er jo fint... Men det bliver jo først rigtig sjovt når der kommer mange kunder i butikken. Jeg har besluttet at lave en kampagne rettet med alle aminoer og andre prisbeviste iværksættere. Man får et hæve sænkebord og en stol billigt. Det er i øvrigt ikke det samme som et billigt bord og stol. Der er tale om kvali varer. Prisen er sat til 5000 kr. for et sæt inkl. levering. Stolen alene koster 3500 kr vejl.

Men sprøgsmålet er om i der sidder der ude bare hungerer efter gode tilbud på et eller andet specifikt produkt.

Det er jo ikke løsningne for mig bare at hive 50% af alle priserne. Men hvis i finder noget i webshoppen som i synes er fedt bare for dyrt eller der

mangler noget som i synes er helt oplagt.

Så skal jeg nok se om vi ikke kan rive lidt i priserne på de popoulære produkter. om ikke andet i en kort periode. :-)

http://www.movement.dk/productlisting.aspx

PS. Min shop er langsom til at opdatere så pakketilbuddene komme nok først frem efter kl. 14.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)