Hej alle, D. 1/7 er jeg færdig med min HF uddannelse. Efter et par ugers ferie, skal der arbejdes. Jeg er villig til at arbejde meget, da der skal samles penge ind til mit næste projekt, som nok bliver af lidt større karakter:-) Jeg fylder 21 på mandag, er - som sagt, ved at afslutte en 2-årig HF med fokus på samfundsfag. Jeg er flittig og hårdtarbejdende. De sidste tre år, er det gået op for mig at jeg da skal være iværksætter, så det meste af tiden går med at tænke på (u)mulige ideer, som jeg kunne tænke mig at realisere. Jeg startede som 17 årig Mobildiskotek Forza, som i dag er min primære indtægtskilde. Her har jeg referencer som Danske Bank, Nordea, COWI og Novo Nordisk. Jeg spiller selv som DJ, men har i forbindelse med mobildiskoteket stået for alt selv. Administration, markedsføring, udstyr osv. Jeg interesserer mig en del for markedsføring og PR, og har været inde over små 10 virksomheders marketingstrategier. Jeg har dog skåret lidt ned, og koncentrere mig om en køreskole, hvor jeg bruger en del tid - Det er et længere varende projekt, og det er ganske spændende. Jeg har desuden startet magasinet Young Inc., med to andre AMINO''er. Magasinet udkom første gang i 5000 eksemplarer, og er desuden blevet læst af over 2000 online. Næste gang, d. 1/9, tredobler vi vores oplag. Jeg har desuden erfaringer fra butik som ''ung'':-) Jeg er interesseret i det meste, og jeg er endda fleksibel(Hva'' siger I så?) - Målet er at få så mange timer så muligt. Jeg er interesseret i at arbejde rigtig mange timer indtil jul, eller evt. til næste sommer. Efter det vil jeg gerne skære lidt ned, for at koncentrere mig om andre projekter. Kan du ikke tilbyde mange timer, så kontakt mig alligevel:-) Jeg håber at høre fra et par AMINOer. Jeg bor i Københavns Nordvest kvarter, på grænsen til Nørrebro. |
Kan du bruge mig?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)