Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal et wordpress database backup plugin / guide til korrekt phpmyadmin eksport

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at flytte mine sites og det går fint. Jeg har dog et enkelt site, der som alle de andre har WP-DB-Backup plugin installeret. Det er et super plugin til mit brug, men af en eller anden årsag bliver filen den trækker ud korrupt (den melder fejl ved udpakning med 7zip / winrar) Der sker ikke det samme med alle de andre databaser fra de andre sites.

Kan i anbefale et godt backup plugin der tager HELE databasen ud inklusiv plugin registreringer, alternativt en rigtig god guide til at gøre det selv via phpmyadmin hos surftown?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:31

Hej Anders,

Prøv at tage et kig på BackWPup: http://backwpup.com/. Det er både backup af database og filer. Kan fx. levere backup via ftp eller mail eller på dropbox oma.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 24. Oct 07
Skrevet kl. 16:56

Må lige rode lidt mere med det i aften - med umiddelbart går den i stå inden den kommer i gang med at tage backuppen - står bare ved: BackWPup Working - 0%

Tilmeldt 24. Oct 07
Skrevet kl. 14:42

Det lykkedes at få eksporteret databasen med programmet - og reinstalleret igen på ny server. Tak for tippet!

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 15:48

Anders_G:
Det lykkedes at få eksporteret databasen med programmet - og reinstalleret igen på ny server. Tak for tippet!

Super! Velbekomme.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)